Szukaj

Ocena kierowcy - Opel Insignia I Hatchback Facelifting

vanoss, 5 lat temu
Silnik 1.6 Turbo ECOTEC 170KM 125kW
Rok produkcji 2014
Przebieg: 61 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Opel Insignia I Hatchback Facelifting 1.6 Turbo ECOTEC 170KM 125kW 2013-2017 - Oceń swoje auto
4,79
14% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Zawieszenie
5,0
Całokształt
Samochód wygodny o rozsądnych kosztach utrzymania. Spory bagażnik, bardzo dobre zawieszenie FlexRide. Posiadam wersję Executive z pakietem OPC więc dodatków całkiem sporo, choć brak elektrycznie składanych lusterek. W sumie nie żałuję bo i tak nie można ich składać/rozkładać automatycznie.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik cichy, całkiem żwawy. Czasami na wolnych obrotach występuje minimalne falowanie. Szkoda, że systemu StartStop nie można na stałe wyłączyć.
4,0
Skrzynia biegów
Skrzynia chodzi bardzo poprawnie.
5,0
Układ jezdny
Zawieszenie typu FlexRide sprawuje się bardzo dobrze. Szkoda, że za każdym odpaleniem trzeba ponownie włączać tryb jazdy.
5,0
Karoseria
Brak uwag. Silnik mógłby mieć dolną osłonę.
Komfort
5,0
Widoczność
Nie mam uwag może poza tym, iż lusterka zewnętrzne mogłyby być trochę większe. Przyzwoite reflektory ksenonowe AFL. W tej klasie nie zaszkodziło by aby choć jedno lusterko obniżało się przy włączeniu wstecznego biegu.
5,0
Ergonomia
Wszytko tam gdzie być powinno. Touch pad to zbędny gadżet w mojej ocenie. Trochę dziwi brak możliwości otwarcia bagażnika z pilota pomimo, iż posiadam wersję Executive. Bardzo przyjemna materiałowa tapicerka 3D łatwa w sprzątaniu. Bardzo wygodna kierownica z pakietu OPC.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Grzeje i chłodzi jak trzeba. Fajnie, że można wyłączyć nawiewy jednym klawiszem. Dotykowa regulacja temperatury taka sobie ale można się do niej przyzwyczaić.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dużo miejsca dla każdego. Spory bagażnik. Dwa uchwyty na kubki z przodu i dwa z tyłu co w innych markach wcale nie jest takie oczywiste.
5,0
Wyciszenie
Silnik 1,6 SIDI pracuje bardzo cicho. Praca zawieszenia również nie przynosi niepokojących dźwięków.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Nic mnie nie zaskoczyło, rozsądne ceny części i robocizny w ASO. Spalanie mogłoby być trochę niższe.
4,0
Stosunek jakość/cena
Wszystko OK. Dwukolorowy lakier na na felgach typu Anthracite mógłby być lepszy. W wersji z 2014 roku brak obsługi Android Auto - szkoda!
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Czasami znika komunikacja klawiszy sterowania głośnością na kierownicy. Po ponownym odpaleniu problem znika.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Póki co brak.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.6 Turbo ECOTEC 170KM 125kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
11,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Opel Insignia I Hatchback Facelifting 1.6 Turbo ECOTEC 170KM 125kW
Średni koszt przejechania 100 km
47,00 zł
9,3
l/100km
Zobacz dzienniki
Opel Insignia I Hatchback Facelifting