Szukaj

Ocena kierowcy - Opel Insignia I Hatchback Facelifting

Warszawiak, 3 lata temu
Silnik 1.4 Turbo ECOTEC LPG 140KM 103kW
Rok produkcji 2015
Przebieg: 150 tys. km
Okres użytkowania: 5 lat
Opel Insignia I Hatchback Facelifting 1.4 Turbo ECOTEC LPG 140KM 103kW od 2013 - Oceń swoje auto
4,86
15% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Zawieszenie
Silnik
Przeniesienie napędu
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne
5,0
Całokształt
Świetnie, niezawodne auto z bardzo niskimi kosztami utrzymania i paliwa.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik oszczędny i dynamiczny. Jedyne usterki: wada zbiornika na płyn chłodniczy który pęka statystycznie co dwa lata i przecieka - można wymienić w domu koszt zamiennika 40zł (pęka tak samo jak oryginał). Pęknięte turbo w okolicach 150 tyś (naprawa ok 2tyś zł), parownik LPG wraz z wtryskami wymieniony w okolicach 130 tyś. Poza tym tylko normalna eksploatacja i przeglądy.
5,0
Skrzynia biegów
Skrzynia bez wad.
5,0
Układ jezdny
Auto jeździ jak po szynach. Można pędzić 200 km/h po niemieckiej autostradzie i nie robi to na Insigni wrażenia. Bardzo duże poczucie bezpieczeństwa na zakrętach. Fajny komfort.
5,0
Karoseria
Brak rdzy jeśli się nie uszkodzi lakieru.
Komfort
5,0
Widoczność
Nie narzekam.
4,0
Ergonomia
Fotele niestety bez Agr nie są jej najmocniejsza strona. Nie polecam osobom z problemami kręgosłupa.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bez dolewania czynnika chłodzi i grzeje jak nowa.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
Bardzo cicho nawet na autostradzie.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jedno z najbardziej ekonomicznych aut tej klasy jakimi jeździłem. Pompować LPG i latać po Polsce . Nawet Aso nie jest drogie przy przeglądach.
5,0
Stosunek jakość/cena
Rewelacja.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Silnik oszczędny i dynamiczny. Jedyne usterki: wada zbiornika na płyn chłodniczy który pęka statystycznie co dwa lata i przecieka - można wymienić w domu koszt zamiennika 40zł (pęka tak samo jak oryginał). Pęknięte turbo w okolicach 150 tyś (naprawa ok 2tyś zł), parownik LPG wraz z wtryskami wymieniony w okolicach 130 tyś. Poza tym tylko normalna eksploatacja i przeglądy.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.4 Turbo ECOTEC LPG 140KM 103kW [l/100km]

Średnie zużycie
10,5
Minimalne średnie zużycie paliwa
10,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
12,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
8,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Usterki Opel Insignia I

Liczba wpisów: 27

Opel Insignia I – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Opel Insignia I Hatchback Facelifting