Szukaj

Oceny Opel Insignia I Hatchback Facelifting

Podsumowanie 41 ocen Filtruj
Przebieg ocenianiego auta
Lata produkcji
Kupiłby ponownie
Opel Insignia I Hatchback Facelifting - Oceń swoje auto
4,27
średnia ocena z 41 ocen
Podobnie do średniej w segmencie
76%
użytkowników kupiłoby ponownie

Najnowsze oceny Opel Insignia I Hatchback Facelifting

4,1
~Yaro
Opel Insignia I
Hatchback Facelifting 2.0 CDTI ECOFLEX 140KM 103kW
Kupilem... tak kupilem to auto bo potrzebowalem czegos na szybko gdyz moj suv sie popsol. Pierwsze wrazenia, calkiem przyjemne. siedzi sie w miare wygodnie, mam 188cm wzrostu. Denerwuje mnie wsiadanie/wysiadanie po przesiadce z SUVa. Skrzynia biegów malo precyzyjna na 1.2 biegu. Silnik nie ma mocy z dolu, tak do 2000 obrotow. Dopiero powyzej to jedzie. Elastycznosci BRAK. ZAwieszenie tragedia, tyl wali na nierownosciach. Wciszenie, szum,...
4,1
~Yaro
Opel Insignia I
Hatchback Facelifting 2.0 CDTI ECOFLEX 140KM 103kW
Kupilem... tak kupilem to auto bo potrzebowalem czegos na szybko gdyz moj suv sie popsol. Pierwsze wrazenia, calkiem przyjemne. siedzi sie w miare wygodnie, mam 188cm wzrostu. Denerwuje mnie wsiadanie/wysiadanie po przesiadce z SUVa. Skrzynia biegów malo precyzyjna na 1.2 biegu. Silnik nie ma mocy z dolu, tak do 2000 obrotow. Dopiero powyzej to jedzie. Elastycznosci BRAK. ZAwieszenie tragedia, tyl wali na nierownosciach. Wciszenie, szum,...
3,6
~Pawel
Opel Insignia I
Hatchback Facelifting 2.0 CDTI ECOFLEX 140KM 103kW
Auto kupilem z ponad 270k km przebiegu. W ksiazce serwisowej samochód mial wpisana wymiane oleju co 40k kilometrów, wymiane lancucha rozrzadu przy 200k km i wymiane tarcz i klockow hamulcowych przy 250k km. Do wymiany powinnmo byc jeszcze lozysko sprzeglowe, ale po 30k km sprzeglo nadal dziala poza okazjonalnym skrzypieniem. Zawieszenie bez zarzutu - nic nmie stuka, nic nie skrzypi - przeglad przeszedl bez objekcji. Do wymiany byly swiece...
4,8
~Rafał
Opel Insignia I
Hatchback Facelifting 1.6 Turbo ECOTEC 170KM 125kW
To najlepszy samochód jaki miałem. Kupiłem nowe auto w salonie. Od początku użytkowania nie było żadnej awarii. Serwis robiony regularnie co rok maksymalnie po 12-15 tyś km. Poza dwiema akcjami serwisowymi nic nie było naprawiane. Jedynie po 20tyś wymieniłem tarcze z przodu bo się pokrzywiły. Założyłem nawiercane i frezowane, zrobiłem na nich ponad 50tyś i nadal są. Ogólnie świetny samochód. Dużo pali w mieście, ale też daje radość z...
4,7
~Jan
Opel Insignia I
Hatchback Facelifting 2.0 CDTI Ecotec 170KM 125kW
Samochód mam od prawie 3 lat, kupiony w salonie, wersja Cosmo, diesel 170 KM z manualną skrzynią. Od 18 lat robię służbowo po ok 40.000 km rocznie. Miałem wcześniej dwie Mazdy 6 każda po 3 lata i dwa Fordy Mondeo też po 3 lata. Wszystkie były nowe z salonu z silnikami diesla. Insignia jest zdecydowanie najtańszym w eksploatacji samochodem jaki miałem. Przeglądy okresowe co 30.000 tys., koszty przeglądów w ASO są niskie, średnie spalanie 6,4...
3,6
~major601
Opel Insignia I
Hatchback Facelifting 2.0 CDTI Ecotec 170KM 125kW
Samochód zakupiłem jako kontynuację rewolucji mojej z Oplem. Wcześniej miałem Astrę H. Niestety po 3 latach użytkowania muszę stwierdzić, że żałuję zakupu tego samochodu. Liczyłem że wyższa klasa w porównaniu z poprzedni samochodem zrekompensuje dość wysoki koszt zakupu bezproblemową eksploatacją. Niestety nic bardziej mylnego. Po przebiegu około 4500km zaczęły się problemy trwające cały okres ekspoatacji, może jakiś trefny egzemplarz......
Dziennik kosztów dla Opel Insignia I Hatchback Facelifting
Średni koszt przejechania 100 km
41,50 zł
6,9
l/100km
9,1
l/100km
Zobacz dzienniki
3,7
~Gajdzi
Opel Insignia I
Hatchback Facelifting 2.0 CDTI Ecotec 170KM 125kW
Zaznaczam na wstępie, że mogę być stronninczy troszkę pod względem mocy auta. Jest to moje pierwsze tak mocne auto. Wcześniej jeździłem Mondeo 2.0 TDCI 150KM, a jeszcze wcześniej Insignia ale 131KM. O Insygni 131KM - poprostu nie polecam. Jeśli chodzi o wersję 170KM, to silnik nadrabia pozostałe niedociągnięcia w postaci dość wysokiego szumu przy szybciej jeździe, czy delikatnego szarpania przy ruszaniu spod skrzyżowania (przenosi się z...
2,2
~Ja
Opel Insignia I
Hatchback Facelifting 2.0 CDTI Ecotec 170KM 125kW
Na szczęście sprzedałem już ten wyrób samochodopodobny. Awaria za awarią - mikrostyk klapy, alternator, przeguby napędowe, tuleje wahaczy, rozrząd. To tylko część elementów, które padły na przestrzeni 60 tys. km
4,8
~vanoss
Opel Insignia I
Hatchback Facelifting 1.6 Turbo ECOTEC 170KM 125kW
Samochód wygodny o rozsądnych kosztach utrzymania. Spory bagażnik, bardzo dobre zawieszenie FlexRide. Posiadam wersję Executive z pakietem OPC więc dodatków całkiem sporo, choć brak elektrycznie składanych lusterek. W sumie nie żałuję bo i tak nie można ich składać/rozkładać automatycznie.
4,5
~Łuki
Opel Insignia I
Hatchback Facelifting 1.6 Turbo ECOTEC 170KM 125kW
Samochód dobry i wart swojej ceny. Słyszałem różne opinie ale wygrały własne doświadczenia z tym autem (auto służbowe do delegacji z tym że tam był diesel). Póki co jest ok. Użytkowany przez 13 miesięcy. Przebieg zrobiłem co prawda mały bo nieco ponad 12000 ale w tym okresie nie stało się kompletnie nic. Wymiana oleju i filtrów i znowu jazda. Oby tak dalej. Trochę sporo pali ale cóż z tym się liczyłem.
Opel Insignia I Hatchback Facelifting