Silnik
: super elastyczność i moc (jak na 250 koni)
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Przeniesienie napędu
: sprzęgło, i słyszalny układ zmiany biegów
4,0
Całokształt
Dobrze jak kupimy ja taniej, używana. Nowa, myślę , że za droga.
Wrażenia
4,0
Silnik
bardzo elastyczny i mocny na autostradzie (250 koni) , w mieście ciut ociężały, ale to wynik dużej masy auta (ok. 1900 kg), co z kolei na szosie sprawia dobre trzymanie drogi.
2,0
Skrzynia biegów
hałaśliwy (słyszalny) mechanizm zmiany biegów, jakby trzaskający, serwis twierdzi, że to normalne i stanowi jedynie obniżenie komfortu jazdy.
4,0
Układ jezdny
w tej wersji akurat jest zawieszenie z przody typu HiperStrut czyli identyczne jak w wersji OPC, super prowadzenie.
Komfort
4,0
Widoczność
Tył troszkę lukowaty, okno nieduże z tyłu, pozostałe OK. siedzi się głęboko, a okna nie są dużej powierzchni, ale to tworzy zabudowany klimat, może się podobać.
4,0
Ergonomia
bez zarzutu
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
bez zarzutu
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
w tej wersji, czyli kombi, dużo miejsca nad głowami z tyłu, ogólnie bardzo dobrze, przód obszerny , wygodny.
4,0
Wyciszenie
silnik benzynowy sam w sobie bardzo cichy, słychać bardziej opony, owiew powietrza...
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
trasa Ustka-Warszawa (droga normalna, nie autostrada) 8,0 litrów (kilka odcinków szybkich) silnik dostatecznie mocny i elastyczny (400 Nm).
4,0
Stosunek jakość/cena
używka OK, nówka...chyba za dużo, ale to uwaga dotycząca wszystkich prawie aut z tej klasy w salonie. (duża utrata wartości)
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
trudno mi ocenić
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
wymienione sprzęgło i dwumasa na gwarancji.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 Turbo Ecotec 250KM 184kW
[l/100km]