Nazywany „Małą Corvette”. Doskonały design. Świetny ,mocny silnik. Absolutnie unikalny i wyjątkowy. Wyprodukowano jedynie 7509 sztuk tego modelu. Samochód dla miłośnika sportowej jazdy bez kompromisów. Perfekcyjnie zestrojone zawieszenie w połączeniu z tzw.szperą daje gwarancje niezapomnianej frajdy z jazdy. Krótkie prowadzenie skrzyni biegów i dobrze trzymający fotel połączony z typowo dynamiczną pozycją za kierownicą to dla prawdziwego miłośnika szybkich roadsterów prawdziwy raj. Polecam. Jedyny minus dla snobów to brak logo BMW czy też Mercedesa…. Na ulicy kasuje konkurencje ze swoich roczników o głowę.
Wrażenia
5,0
Silnik
Mocny, błyskawicznie reagujący na gaz, o sportowym brzmieniu. Ekonomiczny przy zdrowo rozsądkowej jeździe.
5,0
Skrzynia biegów
Krótka droga prowadzenia drążka, dokładna i o właściwych przełożeniach.
5,0
Układ jezdny
Sztywny,sportowy,zapewniający pewność prowadzenia i wyczucie drogi.
5,0
Karoseria
Piękna linia. Szeroki o długiej masce i pięknych proporcjach.
Komfort
5,0
Widoczność
Typowo sportowe auto. Komfort nie był celem projektanta a frajda z jazdy. Z pewnością poziom wyciszenia czy też amortyzacja absolutnie do zaakceptowania w codziennym użytkowaniu.
5,0
Ergonomia
Wszystko pod ręką. Kiepska lokalizacja przełączników otwierania szyb. Małe schowki. Twarde plastik.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bez zastrzeżeń. Zarówno klima jak i ogrzewanie działa błyskawicznie. Jest to małe auto w środku …
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Wystarczająca jak na roadstera. To nie auto rodzinne.
4,0
Wyciszenie
Dźwięk silnika świetny podczas przyspieszania. Odgłosy trakcji dobrze wyciszone. Jedyną słabością to szum pojawiający się przy dużych prędkościach i zamkniętym dachu.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Miasto 10 litrów, szybka jazda do 12. Trasa do 150 km/h 10 litrów. Jazda na kropelce odpada.
5,0
Stosunek jakość/cena
Zjawiskowe auto za dobre pieniądze. SlK ,Z4 latem są wszędzie. GT sprzedano w Polsce 25 sztuk…
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Brak awarii przez dwa lata użytkowania. Dach otwierany manualnie. Brak siłowników , silniczków nie ma się co zepsuć.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 turbo ECOTEC 264KM 194kW
[l/100km]