Wrażenia przy przyspieszaniu są ciekawe ale tylko dzięki skrzyni biegów, gdyż tak na prawdę z tym silnikiem, to auto "nie przyspiesza". Na codzień jednak te 11 czy 12 sekund do setki jest do zaakceptowania. Prędkość maksymalna też pozostawia wiele do życzenia. Auta z lat 80 i 90 z mocą 130kM były demonami prędkości. "Duży" prześwit robi świetną robotę. Przestronne wnętrze, wygodne, sterowane w wielu płaszczyznach folele, duży bagażnik, świetne jak na suv'a prowadzenie. Świetne auto.
Wrażenia
4,0
Silnik
Słaby ale na wyścigi się nie wybieram.
5,0
Skrzynia biegów
Automat 8 biegów. Ta wersja jest zaskakująco rewelacyjna. Jakby wyprzedzała swoim działaniem moje zamierzenia. Dzięki niej zapominam o słabawym silniku.
5,0
Układ jezdny
Zero uwag. Nie jeden sedan nie zachowuje się tak stabilnie na drodze i w ostrych zakrętach. Auto jest mało podatne na boczny wiatr.
5,0
Karoseria
Lakier jest trwalszy niż w koreańskich, japońskich i francuskich.
Komfort
4,0
Widoczność
Jest dobra, choć np. w kia sportage wydawała się lepsza.
5,0
Ergonomia
Wszystko jest na swoim miejscu. Irytuje czasem obsługa klimatyzacji (ekran dotykowy)
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Tu zero uwag.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Wystarczająca
4,0
Wyciszenie
Jest cichy i to przy dość dużych prędkościach. Lepiej niż w większości vw ale jeździłem w cichszych
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Darmowych serwisów niestety nie ma
5,0
Stosunek jakość/cena
Auto warte swojej ceny.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Szwankuje zdalnie otwierana klapa bagażnika, czasem zawiesza się ekran dotykowy, czasem coś zgrzytnie po uruchomieniu silnika. Ogólnie jednak wszystko działa prawidłowo.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Żadnej takiej nie było.
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.5 Diesel 130KM 96kW
[l/100km]