Za te pieniądze nie ma lepszej terenówki. Szkoda że już go nie produkują.
Wrażenia
5,0
Silnik
Zimny klekocze i telepie całym autem i to chyba jedyna jego wada. Pomimo pozornie małej mocy zadziwiająco dobrze radzi sobie z ciężką budą. Elastyczny- wyprzedzanie na 5 biegu swobodnie. Zegarowe 160 bez problemu, a podróż w granicach 140-150 km/h nie stanowi problemu. W mieście tez przy odrobinie chęci można pogonić osobówki, choc nie jest to V6, ale wystarczy jak na możliwości zawieszenia i wielkość.
4,0
Skrzynia biegów
Nic dodać nic ująć. Bez zarzutu. 1 i 2 za krótki na codzień, ale to jest terenówka - tu tak ma być, to jest inny świat.
5,0
Układ jezdny
Przechyla się, ale nie ma obaw po prostu trzeba się przyzwyczaić. Na pewno nic złego się nie stanie. Prowadzi się świetnie. Na luźnej nawierzchni nadstrowny - bajka, można jeździć bokiem.
Komfort
5,0
Widoczność
Wszystko widać jak na dłoni, lusterka idealne. Z tyłu przeszkadza koło, ale to jest terenówka, to jej urok.
5,0
Ergonomia
Nie narzekam. W porównaniu ze starym modelem rewelacja.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nie narzekam. Bez zarzutu.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przestrzeni jest pod dostatkiem.
4,0
Wyciszenie
Od 120 wiatr hałasuje, ale znów to powiem - to jest terenówka, tak ma byc i nikt tego nie może mieć im za złe.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Średnio 9.5 l/100km. Przy jeździe na max. 10.5. Nikt tak nie umie. Części norma jak u Opla.
5,0
Stosunek jakość/cena
j.w.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
W sumie raz nie chcial zapalić. (przetaty przewód paliwowy). Poza tym coś dzwoni w podwoziu - próg się poluzowal i nie ma kiedy poprawić. No jest wada fabryczna i to nie tylko w moim - lakier na zderzaku się łuszczy.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nie narzekam.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.2 DTI 115KM 85kW
[l/100km]