na biegu jałowym telepie autem ale po 1000o/min jest OK
5,0
Skrzynia biegów
Pierwszy bieg zbyt szybki ale to drobiazg
5,0
Układ jezdny
w ternie super na asfalcie super ale przez przejaz kolejowy nie radze jechać więcej niż 80km/h ręce mogą oderwać się od kierownicy ale i tak daję 5 punktów
Komfort
5,0
Widoczność
troszke przeszkadza koło na plecach Frontery przy cofaniu precyzyjnym
5,0
Ergonomia
OK!
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
nogi można poparzyć przy ciepłym na FULL,He :-)))
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jest Ok! mam 190 wzrostu i wyciągam się w całości na przednich fotelach a ztyłu to nawet nie prubowałem :-((
5,0
Wyciszenie
opon nie słychać zato silnik przy małych prętkościach i obrotach troche daje znać o sobie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
No tu to trzeba by było nawet 10 punktów przyznać przynajmniej dla Diesla który przy ostrj jeździe nie chce więcej niż 12,l/100km ale ostra jazda to znaczy na każdym biegu do spodu!!! i MAX na blacie
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
troche skrzypią plastki po powrocie z terenu, ale to samo przechodzi
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Przy wieździe w błotną kałuże 50cm głębokości z prędkością 90 km/h odpadł jeden próg boczny a drógi został naderwany jak na auto terenowe to powinno być wszystko trochę lepiej przymocowane