Tani w zakupie , średni w eksploatacji, wrażenia z jazdy FENOMENALNE !
Jest to najlepszy samochód jaki miałem do tej pory , a miałem ich parę i osobowki i terenowe. Silnik v6 pięknie mruczy pod maską, radio nie Jest potrzebne wcslenw tym samochodzie. Prędkość maksymalna to ok 190km/h więc nie Jest zła, ale tym samochodem tak szybko się nie jeździ. Do 100km/h jest wystarczająco i bardzo cicho. Zawieszenie jest bardzo fajne płynnie wybiera dziury i nierówności. Automat nie wiem czy jest Isuzu czy opla ale jest naprawdę pod wrażeniem pracy w tak starym i terenowym samochodzie
Na 5 !
Wrażenia
5,0
Silnik
V6 pięknie mruczy!
Nie za słaby, taki w sam raz
10s do pierwszej setki w aucie ważący 2t to super wynik . Z tym silnikiem nie czuć tej masy pojazdu i oczywiście radio zbędne!tylko troszkę gazu dodać i uśmiech od ucha do ucha
5,0
Skrzynia biegów
W wszystkich swoich autach miałem automaty . Przeważnie 5 stopniowe , tutaj mamy 4 biegi do przodu . Początkowo myślałem że będzie dosyć toporny bo terenowy i stary typ skrzyni ale zaskoczył mnie od pierwszej jazdy
Jak w samochodzie osobowym zmienia biegi pięknie i wcale nie czuć że ma tylko 4 do przodu przy 160km/h mamy 3tys obrotów przy 100km/h mamy 2tys
4,0
Układ jezdny
Na zakrętach trochę jednak czuć że to nie auto sportowe , porostu buja na zakrętach. Zawieszenie jest ok na nasze polskie drogi w dodatku ja mieszkam na wsi i lubię czy to na ryby czy do lasu na grzyby więc jest w sam raz i na drogę i na wertepy
3,0
Karoseria
To chyba najgorszy punkt tego wozu !
No ale nie można mieć wszystkiego
Rdzewieja przede wszystkim progi , to na samym początku polecam dobrze sprawdzić. Rama tak jakoś nie za bardzo , ale progi i drzwi na dole to podstawa . Ja robiłem już progi , drzwi i zabezpieczylem anty korozyjnie spód samochodu koszt to 1400zl
Komfort
5,0
Widoczność
Do przodu super siedzimy wysoko i wszystko widzimy . Drugi plus to lusterka są tak wielkie jak w busie co najmniej! Pomaga w pakowaniu ale i w ciagnieciu dużej przyczepy. Do tyłu widać najgorzej , koło zapasowe , ale idzie się przyzwyczaić.
4,0
Ergonomia
Wszystko jest na swoim miejscu jak w oplu z tamtych lat . Mi to pasuje i bardzo się podoba . Pokrętła do nawiewu i klimatyzacji , szybko i wygodnie da się zmienić
Wszystko pod ręką ! I za dużo nie ma bo to terenówki
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klima nabita jest wydajna. Ogrzewanie w zimie również
Podgrzewanie siedzeń działa również poprawnie . Nie wiem jak na tylnej kanapie będzie w lecie przy +30 stopniach. Okaże się
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Miejsca bardzo dużo. Z przodu dla kierowcy i pasażera jest bardzo pozytywnie! Na początku trzeba się przyzwyczaić do płaskiej podłogi w cały aucie ale ogólnie jest super . Z tylu 3 osoby mogą jechać
5,0
Wyciszenie
Do 160km/h jest bardzo cicho. Mogę nawet powiedzieć że bardziej cicho niż w toyocie Avensis 2005r . Silnik na wolnych obrotach jest bardzo cichy. Czasami zastanawiam się czy pracuje czy zgasł
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Tutaj już nie jest tak fajnie. Auto było tanie w zakupie . Kupiłem w Holandii osobiście. Przerejestrowanie 1600zl , ubezpieczenie 1000zl no i założyłem instalację gazowa koszt 4000zl . Części dzisiaj nie są już tak drogie jak kilka lat temu, więc mocnej tragedii nie ma , ale auto jest coraz starsze więc ciągle coś w nim trzeba wymieniać
5,0
Stosunek jakość/cena
Auto tanie w zakupie było . Ale to wnętrzu jakoś nie widać żeby to takie mocno tanie było. Mam wersję limited, skóry są jeszcze w dobrym stanie, plastiki też, wszystko e aucie działa do tej pory!
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Co chwilę coś się dzieje , bardzo drobne ale są to wycieraczki jeden dzień nie działają to światła to szyby , ale nigdy nic takiego żeby auto nie jechało do przodu A lekko że mną nie ma .
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jeszcze nie było i mam nadzieję że nie będzie. A tylko wymiana chłodnica, stara ciekla
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 3.2 V6 205KM 151kW
[l/100km]