Silnik poza pompa vp44 (nieszczelności w układzie paliwowym) jest pancerny. Brak problemów z turbo, rozrządem, kołem dwumasowym. Kultura pracy i osiągi też nie powalają ale to taki muł do pracy. Odpala, jedzie więc czego więcej oczekiwać. Ogólnie bardzo dobry niedoceniony silnik.
5,0
Skrzynia biegów
Bez uwag.
5,0
Układ jezdny
4,0
Karoseria
Drobne ślady korozji. Dramatu nie ma, do ogarnięcia.
Komfort
4,0
Widoczność
Po podniesieniu zawieszenia auto straciło na komforcie. Stało się znacznie twardsze i nerwowe. W oryginale było jak najbardziej ok.
5,0
Ergonomia
Bez zarzutu.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Po wymianę nagrzewnicy ogrzewanie jest do bani. Ważne, jak wymieniać nagrzewnice to tylko na oryginał, a ogrzewanie będzie git. Wiele osób po wymianie na zamiennik ma ten sam problem. Polega on na tym iż w zamienniku jest zdecydowanie mniej rurek oddających ciepło. Porównajcie zdjęcie oryginału i zamiennika.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
185 cm wzrostu i jest ok.
4,0
Wyciszenie
Na AT-kach jest znośnie.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jedno z tańszych terenowych w utrzymaniu.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Wspomniana pompa wtryskowa. Ale koszt nie jest jakiś przesadnie duży. Kiedyś to kosztowało około 3tys.(robiłem w BMW E46) obecnie około 1.5tys.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.2 DTI 115KM 85kW
[l/100km]