Silnik
: jeżeli odpowiednio zadbasz i nie kupisz jakiegoś zajechańca, to autko jest na lata
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ elektryczny
: małe psikusy od strony układów sterowania jeżeli zaniedbamy okresowego ich przeglądu
5,0
Całokształt
Wrażenia
5,0
Silnik
Czuje zarówno błoto jak i asfalt.
Ciągnięcie przyczepki z 2 tonowył ładunkiem nie sprawia większych problemów.
5,0
Skrzynia biegów
po włączeniu 5 i odpaleniu turbiny, płowa plaskaczy zostaje w tyle :)
na nawierzchniach błotnistych, stromych śliskich podjazdach reduktor spełnia zadanie
4,0
Układ jezdny
Trochę boli kwestia dołączenia przedniego napędu na sprzęgiełkach automatycznych.
Komfort
4,0
Widoczność
na początku trochę przeszkadzało tylne koło na klapie bagażnika, ale porównanie z podobnymi autami tej klasy stawia moim zdaniem frotkę w bardzo atrakcyjnym świetle
4,0
Ergonomia
głowny problem to montowanie czegoś pod CB... no nie ma miejsca :)
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
minus 30 stC i po 10 minutach pracy silnika jadę w podkoszulce :)
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5 osób ma wystarczająco miejśca, a we 4 można sie nawet w tym aucie spokojnie wyspać w razie braku lokum na wypadzie w teren
4,0
Wyciszenie
jak to na diesla przystało...klekocze że aż miło posłuchać :)
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
przez rok czasu kosztuje mnie to odpukać ropkę, jedną obsługę, dwie wymiany oleju, jedną wymianę tarcz i klocków. Innymi słowy nic ponad to co powinno być zrobione w trakcie wspólnych 17 tyś. km
Stopień skomplikowania ewentualnych napraw...70% można wykonać w domowym zaciszu mając podstawowe pojęcie o wkręcaniu śrubek
5,0
Stosunek jakość/cena
klasa Cheeroke, terrano a cena baardzo przystępna.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
co jakiś czas trzeba odkurzyć styki dla obwodów sterowania bo inaczej czasami można mieć psikusa.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak poważnych usterek
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.8 TD 113KM 83kW
[l/100km]