Karoseria
: buda super się trzyma,chyba że kupujesz model po rajdach terenowych :-)
4,0
Całokształt
auto dla polaka. nie jest skomplikowane, jast nie zawodne, ma uniwersalne zastosowanie, w terenie dla amotora w 100% wystarczy
Wrażenia
3,0
Silnik
silnik to powinni ze sprintera pakować tak jak w musso. 2.3 td za słaby w mieście i w szybszej trasie. do normalnej jazdy wystarczy,auto to czołg jak sie bujniesz do 130 to w zupełności wystarczy i tak czujesz się lepszy od patałachów w golfach:-)
cena super,auto solidnie wykonane,nie kupuj
zgniłych, nawet za pół darmo- nie opłaca się.
3,0
Skrzynia biegów
skrzynia super,reduktor też fajno chodzi
4,0
Układ jezdny
nowe amory,sworznie,tuleje wahaczy a na drobnych nierównościach auto się telepie jak wóz drabiniasty
Komfort
3,0
Widoczność
do przodu super, cofając przeszkadza zapas,na lusterka dość ciężko
4,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
ogrzewanie słabe, w zimie tragedia, dupa marznie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
mam 195cm, jestem zadowolony z przestrzeni dla kierowcy,a czy reszta ma miejsce to już mnie nie obchodzi:-)
4,0
Wyciszenie
jak na starego klekota najgorzej nie jest,trzeba co jakiś czas zawory wyregulować i mięciutko chodzi
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
moja Sucz pali 10 litrów, zalewam zawsze 50 litrów i 500km mam zrobić
5,0
Stosunek jakość/cena
auto w cenie seicento. to drugie to auto dla lamusów, a sucz opla to fura dla facetów z jajami!!!!
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
auto potrafi wiele wybaczyć. z przodu wielowarsztatowcze,wymieniaj wszystko na czas a nie odczujesz, jak zaniedbasz to poleci zawieszenie jak domino.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
nie miałem i być nie powinno. wymieniać na czas oleje w mostach i w silniku, nie kupować najtańszych części i będziesz śmigał latami.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.3 TD 100KM 74kW
[l/100km]