Zawieszenie
: Bardzo miękkie i wygodne do jazdy rekreacyjnej jak w limuzynie świetnie sie prowadzi na trasie nawet w koleinach opony max.245 szerokie bo na 255 już pływa.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Przeniesienie napędu
: wycieki oleju z mostu z silnika skrzyni-PODOBNO
Zawieszenie
: podobno końcowki drążków kierowniczych i wspornik układu kierowniczego
4,0
Całokształt
Wrażenia
3,0
Silnik
Silnik cherlawy auto waży 1970 kg.
5,0
Skrzynia biegów
bardzo fajnie wchodzą biegi
5,0
Układ jezdny
bez zastrzeżeń ale w zakręty nie polecam szarżować po bryka ma wysoko środek cięzkości
Komfort
3,0
Widoczność
w lusterku tylnym słaba bo koło zapasowe ją utrudnia boczne lusterka duże i świetnie sie sprawdzają elektryka ful opcja
4,0
Ergonomia
duże pakowne auto
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Brak filtra od klimatyzacji co troche może dziwić klima troche słabo sie wyrabia przt takich gabarytach pojazdu mała chłodnica od klimy
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
No jest dużo miejsca i wygodnie z tyłu 3 grubasom bedzie ciasno ale 2 super
3,0
Wyciszenie
Tu troche przeciętnie powyżej 100km słychać szum powietrza i szum tylnego mostu ale jest nieżle jak na takie wymiary karoseryjne szum wiaterku słychać w okolicy tylnej klapy-szczególnie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Bardzo ekonomiczne zużycie benzyny i gazu gazu po terenie i w cyklu mieszanym50/50 15 litrów to najmocniejsza strona motoru 2.2XE CENY napraw tańsze od innych z napedem 4x4
4,0
Stosunek jakość/cena
NAJTAŃSZA DUZA COŚ JAKBY TERENÓWA 4X4 BRAK JEJ TYLKO BLOKADY MOSTU POZATYM BEZ UWAG.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
150 tyś.przebiegu padła uszczelka pod głowicą
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 2.2 i 16V 136KM 100kW
[l/100km]