Zawieszenie
: Wysokie i dobrze radzące sobie w terenie zawieszenie
5,0
Całokształt
Świetny samochód dla turysty, ponieważ jest ekonomiczny jak na samochód terenowy. Z racji wysokiego zawieszenia Opel jest idealny na wycieczki w teren czy do lasu. Osobiście muszę dodać, że nie wybudowałbym domu tak szybko gdyby nie mój Opel i jego wspaniałe silne 4x4.
Wrażenia
5,0
Silnik
Wspaniały stary dobry silnik, nie to co dzisiejsze chińsko-filipińskie dziadostwo.
4,0
Skrzynia biegów
Z racji lekkiego zużycia (prawie 20 letni samochód) nie jest doskonała ale i tak radzi sobie co najmniej bardzo dobrze.
5,0
Układ jezdny
Wszystko w jak najlepszym porządku.
Komfort
4,0
Widoczność
Widoczność z przodu 5/5 ale prawa strona na godz 4 duży słupek nieco przesłania i trzeba się wysilić czasem.
4,0
Ergonomia
Wszystko gra 4/5
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
W zimie po kilku minutach możemy się poczuć jak w saunie, a w lecie również nie jest źle.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jest to samochód który ma najwięcej miejsca ze wszystkich które miałem, szczególnie dla pasażerów z tyłu.
5,0
Wyciszenie
Nie spotkałem tak dużego silnika, który chodziłby ciszej. Cud techniki ;)
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Zużycie lpg miasto ok. 14-16 l., a trasa przy ekonomicznej jeździe 9,5 i przy normalnej 11-12.
Ceny przeglądów w normie, części również w normie - na szczęście wiele części pasuje od starej Astry/Vectry.
5,0
Stosunek jakość/cena
Najlepszy samochód terenowy w tym przedziale cenowym.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Z drobiazgów to czasem szwankująca antena, głośniki przednie ale to wszystko z racji zużycia przez te niemal 20 lat.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Przez kilka lat posiadania tego samochodu brak żadnej poważnej usterki.
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 i 115KM 85kW
[l/100km]