Samochody benzynowe, w większości się "kończą" niedługo zostaną tylko bardzo drogie modele na rynku. A tu jest jeden z przedstawicieli koncernu Stellantis: zgrabny , tani, oparty, na sprawdzonym silniku i zawieszeniu, oparzony logiem Opel.
Wrażenia
5,0
Silnik
Jak w fordach, paski się kąpią w oleju, co pozwala silnikowi na zminimalizowanie zużycia paliwa. Niewysilony, często stosowany w różnych markach i modelach.
5,0
Skrzynia biegów
Nawet I ma synchronizację. Kiedyś w maluchu miałem 4 biegi a w Żuku 3. Technika idzie do przodu. Ale 5 biegów naprawdę wystarcza do jazdy zgodnej z przepisami.
5,0
Układ jezdny
Idzie prawie jak Focus.
5,0
Karoseria
W porównaniu z modelem D, przetłoczenia nadały muskularności.
Komfort
5,0
Widoczność
Fajna mała szyba, łatwo skupić się na drodze.
5,0
Ergonomia
Tu z powodzeniem udaje samochód dla Niemca. Ordnung muss sein.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Jest w porządku.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
:)
5,0
Wyciszenie
Jak na tą klasę jest w porządku
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Tani w utrzymaniu
5,0
Stosunek jakość/cena
5/5
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.2 75KM 55kW
[l/100km]