Fajne auto jako drugie w rodzinie i ewentualnie do pracy - pod warunkiem ładowania z gniazdka. Trakcja taka sobie jak na elektryka. Silnik rewelacja - trybu sportowego używać nie trzeba. Zawieszenie dziwne - jakieś dźwięki dobiegają z nowego samochodu ale może Ople "tak mają". Zasięg OK. Katowice - Kraków tam i z powrotem - zostaje "pół baku".
Wrażenia
5,0
Silnik
jak to w elektryku - rewelacja
5,0
Skrzynia biegów
nd.
3,0
Układ jezdny
jak na elektryka z nisko położonym środkiem ciężkości - słabiutko. Z dobrymi kompaktami typu Civic czy Focus nie ma startu. Gorzej od 6 letniej Fiesty 1.5 diesel. W czasie pokonywania nierówności dziwne dźwięki dobiegają z zawieszenia. Jako auto do miasta - OK.
5,0
Karoseria
das Opel - jednym się podoba, drugim nie. Żadnych skrzypień czy dziwnych dźwięków.
Komfort
4,0
Widoczność
małe szyby, małe lusterko wsteczne ale da się jeździć, fajna kamera z pseudo 360°
4,0
Ergonomia
niby wszystko jak należy ale jednak mogłoby być lepiej
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
podczas deszczu bez klimy ani rusz
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
wersja VAN - dla 2 osób OK
5,0
Wyciszenie
elektryk - słychać szum opon
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
zakup na firmę wersji VAN z dopłatą 30% od państwa ma sens (szczególnie po starej cenie) - mając oczywiście możliwość ładowania "z gniazdka" pod domem :)
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
problemy z zamykaniem tylnej klapy
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
b.d.
Zużycie prądu dla silnika e 136KM 100kW
Średni zasięg
337km
Średni maksymalny zasięg
370km
Średni minimalny zasięg
320km
Maksymalny zasięg przy oszczędnej jeździe na długiej trasie
320km
Średni czas ładowania baterii: gniazdko domowe
25,0h
Średni czas ładowania baterii: stacja ładowania
4,0h
Średni czas ładowania baterii: stacja szybkiego ładowania