Przy przebiegu ok 220 tys km zaczyna sypać się absolutnie wszystko - wtryski, turbo, dwumasa, sprzęgło, różne czujniki. Samochód jest w miarę fajnym miejskim toczydełkiem, ale tylko do przebiegu 220 tys km. Po jego przekroczeniu zaczyna być skarbonką bez dna, czego nabywca tak małego auta może się nie spodziewać.
Wrażenia
3,0
Silnik
Przy prędkościach w okolicach 80, 90 km/h naprawdę mało pali. Nie bardzo nadaje się do jeżdżenia po autostradach, ponieważ dłuższe utrzymywanie 140 km/h sprawia mu małą męczarnię.
2,0
Skrzynia biegów
Kiepska. W moim obyło się bez wymiany na inną, ale w egzemplarzu znajomego skrzynia padła po zalewie 190 tys km.
3,0
Układ jezdny
3,0
Karoseria
Delikatny lakier, bardzo podatny a zarysowania.
Komfort
3,0
Widoczność
3,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Niezła klimatyzacja. Daje radę z chłodzeniem nawet w gorące dni.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Do 90 km/h jest całkiem spoko. Powyżej robi się bardzo średnio.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
2,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jak wspominałem na górze, powyżej 220 tys km sypie się wszystko.
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Turbo, dwumasa, sprzęgło, wtryski, egr.
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.3 CDTI ecoFLEX 75KM 55kW
[l/100km]