Silnik
: Przepięknie ekonomiczny mułek :) no chyba, ze się jedzie samemu to daje radę.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ elektryczny
: Wymiana żarówek z przodu!
5,0
Całokształt
Mam wersję 111 Lat Opla. Idealne auto dla dwóch osób, do miasta mogą być i 4, ale wtedy z włączoną klimą jedzie się ciężko. We dwójkę to można nawet Hiszpanię objechać.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik w moim przypadku bez awaryjny, szału mocy raczej nie ma (w pojedynkę bez klimy to można odejść pierwszy ze świateł - ale tylko w tej konfiguracji :) ), ale tankowanie to przyjemność, aha ja mam wersję jeszcze bez DPF-a :))
5,0
Skrzynia biegów
Bez uwag, na autostradzie oczywiście brakuje 6 biegu, po mieście super.
5,0
Układ jezdny
Dobrze się trzyma drogi, tym bardziej, że szaleć raczej nie ma czym :)
Komfort
4,0
Widoczność
z przodu słupki trochę za grube, trzeba uważać bo rowerzysta śmiało się za nim potrafi zmieścić, do tyłu widać super, na lusterka też nie narzekam.
5,0
Ergonomia
Kosmicznie ekonomiczne auto, rekord spalania to 2,9l na trasie ok 30 km, 1900obr 90km/h bez konieczności wyprzedzania, w mieście (Kraków) ok 4,4 w zimie ok 5,0l.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Tutaj to bez szału, działa nie psuje się, ale jakoś tak powoli się rozpędza.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dla kierowcy i pasażera z przodu miejsca tyle, że można tańczyć :) a z tyłu człowiek o wzroście 185 wysiedzi może z godzinę, ogólnie to auto dla dwóch osób, a po złożeniu tylnych siedzeń dwutygodniowe wakacje pod namiotem mieszczą się leciutko.
3,0
Wyciszenie
w mieści ok, ale na autostradzie powyżej 110-120km/h zaczyna być głośno, powyżej 120 trzeba być naprawdę głuchym, albo zdesperowanym żeby takiej prędkości używać
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Koszty niewielkie, jak to mówią "lać i jeździć" nic się nie psuje, wymieniam klocki i raz tarcze, filtry tanie wymieniam co 10 tys, jedynie paliwa raz na 20tys
5,0
Stosunek jakość/cena
Dla mnie rewelacja, kupiłem od Francuza jak miał 30 tys dobiłem do 130tys i na razie ok, np akumulator jest jeszcze fabryczny.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Wymiana żarówek z przodu to masakra, wymiana filtra przeciw pyłowego masakra, reszta ok.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.3 CDTI ecoFLEX 75KM 55kW
[l/100km]