Silnik
: Słaba elastyczność i nawet po rozwiązaniu problemu z głowicą trzeba jednak dolewać płynu i oleju co jakiś czas.
4,0
Całokształt
Nie kupiłbym ponownie chyba tylko ze względu na te mierne osiągi, po za tym jest super.
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik bezawaryjny, jedynie brał litr oleju i płynu chłodniczego [uszczelka pod głowicą, już zrobione i obecnie bierze minimum], osiągi trochę słabe, do wyprzedzania trochę za mało mocy, ale do codziennej jazdy się jako tako nadaje, nigdy mi się nie zdarzyło żeby mi nie zapaliła od macha.
4,0
Skrzynia biegów
Przełożenia strasznie krótkie, jak to w miejskim aucie, mogłyby być dłuższe, bo przy 100km/h już jest 3k obrotów na 5 biegu, wsteczny nie wchodzi jak nie zatrzymasz auta do zera, ale ogólnie skrzynia działa dobrze, płynnie.
5,0
Układ jezdny
Wchodzi w zakręty jak dzik w paśnik.
5,0
Karoseria
Prawie pełnoletnie auto, a rdzy zero gdziekolwiek, wygląda młodziej niż realnie ma.
Komfort
5,0
Widoczność
Idzie zaparkować luźno nawet na tych krakowskich parkingach które projektowali chyba w PRL na fiaty 126p.
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
W mojej są grzane fotele, kierownica i tylna szyba, klimatyzacja szału nie robi, na 3-4 stopniu natomiast jest głośna strasznie, ale ogólnie daje radę.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Na zakupy do biedronki w piątkę można jechać, jak na małe auto jest OK.
3,0
Wyciszenie
Jak ktoś nie jeździ jak emeryt to szczególnie cicho nie jest.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Przez ostatnie 3 lata odpadło mi szkiełko od lusterka i miałem dziurę w chłodnicy klimy, chyba tyle?
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Oprócz głowicy i rozrządu robiłem tylko zawieszenie bo na polskich drogach od czasu do czasu coś wychodzi, po za tym jest spokój.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 Twinport ECOTEC 90KM 66kW
[l/100km]