bardzo ładna sylwetka - na alu wygląda rewelacyjnie. Dziewczyny się za "samochodem" ;) oglądają
Wrażenia
4,0
Silnik
Jeśli utrzymuje się obroty na poziomie 3,5-4 tyś. to całkiem dobrze przyśpiesza. Wiadomo, że nie możemy się spodziewać sportowych osiągów ale też nie będziemy zawalidrogami.
Przy 90km/h na 5 biegu mamy około 2200 obrotów. O przyśpieszaniu możemy jednak wtedy zapomnieć.
5,0
Skrzynia biegów
Bardzo, bardzo dobra – szybka redukcja nie stanowi problemu.
5,0
Układ jezdny
Jak na samochód miejski doskonale trzyma się drogi. Należy pamiętać, że to samochód na zakupy a nie na rajdy. Jednak można pozwolić sobie na odrobinę zapomnienia a i tak nic na zakręcie złego się nie stanie. Przydało by się tylko progresywne wspomaganie.
Komfort
4,0
Widoczność
Jak w szklarni - tylko troszkę za szerokie słupki przednie. Dla laików za mała tylna szyba - dla wprawionych przy cofaniu lusterka boczne.
4,0
Ergonomia
Dałbym 5 gdyby nie przycisk świateł awaryjnych. Przy ustawianiu nadmuchu powierza raz po raz załącza się awaryjne... Dla zorientowanych obsługi kierunkowskazów nauczyłem się po przejechaniu około 20km w mieście :)
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
W zimie rewelacja w lecie klima troszkę za słaba. Oczywiście daje radę ale mogło by być lepiej.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak na "malucha" ma 4 m bez 1 mm całkiem dobrze. 4 osoby jadą spokojnie 5 to już masakra
5,0
Wyciszenie
Do 130 jest bardzo dobrze a powyżej tej prędkości jeździmy raz na miesiąc...
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
kilka lat temu przy 90 km samochód paliłby o 2 litry więcej...
5,0
Stosunek jakość/cena
doskonale bo wynegocjowałem 9 tyś rabatu. Sprzedawca mi jednak powiedział, że robienie ze mną interesu nie należy do łatwych
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Tylko 3 - od nowości coś stuka (tylko na kocich łbach) w prawym słupku. Żaden serwis nie wie co to jest. Troszkę to denerwuje.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak poważnych usterek
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 Twinport ECOTEC 90KM 66kW
[l/100km]