Silnik w miarę elastyczny, i od niskich obrotów wykazuje się dość sporym przyspieszeniem. Jeśli chodzi o kulturę pracy to jednostka w porównaniu z wersją 1.0 (a taką też dane mi było jeździć) jest cicha i dyskretna.
5,0
Skrzynia biegów
Biegi wskakują idealnie. Jednak troszkę zbyt głębokie sprzęgło nie pozwala na korzystanie z krótkich przeskoków niedoświadczonym użytkownikom.
5,0
Układ jezdny
Samochód wręcz przyklejony do drogi, bardzo zwinny w mieście a na trasie ma sie wrażenie że to samochód klasę wyższy.
Komfort
4,0
Widoczność
Przód bez zarzutu. Potężna jak na samochód tej klasy przednia szyba i spore boczne zapewniają doskonała widoczność. Tylenie słupki za szerokie, ale na upartego z pomocą lusterek można zaparkować nawet w ciasne miejsce.
5,0
Ergonomia
Jakość materiałów wykończeniowych bez zarzutu. Aż dziw bierze że to autko stosunkowo niskiego segmentu. W porównaniu z Toyotą to niebo a ziemia.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Szybko się nagrzewa nawet po całej nocy postoju na mrozie. Klima dość sprawnie ściąga parę z szyb.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Daję 5 bo nie spotkałem się jeszcze z taką przestronnością wnętrza w aucie tego segmentu. Mam wersję 3 drzwiową i pasażerowie z tyłu nie narzekają na brak miejsca. Chyba ze jest się 2 metrowym koszykarzem.
5,0
Wyciszenie
Cicho cicho cichoszaaa. Na górnych obrotach pomruk silnika nawet dobrze robi na zmysły :)
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spalanie w granicah 7l/100km w miescie nie powala, ale tez nie zabija. Na trasie 5,5l mozna osiagnac bez wysiłku.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Pozatym że po 3 dniach wyszła na jaw usterka a wlasciwie niedopatrzenie ze strony fabryki co do docisku weza paliwowego do silnika, to wszystko wporzadku.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nic póki co :)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.2 Twinport ECOTEC 80KM 59kW
[l/100km]