Silnik
: niezwykła elastyczność jak przekroczysz 1500 obr to tylko 5 bieg bez zmian hamulce też rewelacja
4,0
Całokształt
Wrażenia
4,0
Silnik
doskonała elastyczność przyśpieszenie niezłe na dużych obrotach ponad 3000
5,0
Skrzynia biegów
rewelacja i precyzja biegi wchodzą lekko krótki skok lewarka
5,0
Układ jezdny
trzyma sie drogi jak przyklejona bez trzymania kierownicy przejechałem kilka km po lini prostej wspomaganie doskonałe
Komfort
4,0
Widoczność
trzeba wyczuć auto i przyzwyczaić się do małej tylnej szyby i szerokich słupków
5,0
Ergonomia
super oprócz wyłącznika świateł
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
bez uwag - jest super
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
miejsca więcej niż w polonezie którym jeżdziłem
4,0
Wyciszenie
ponad 3000 obr słychać silnik
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
mogło by być lepiej 8 l w mieście a w trasie 5,2
4,0
Stosunek jakość/cena
za 50 tys mamy świetne auto z klimą i radiem cd konkurencja ma takie same ceny ale roczny francuz czy fiat to mokry silnik i trzeszczące plastiki w środku i te ceny części do francuzów a skoda z silnikiem 3 cylindrowym to śmiech na sali a wv za tę cenę jest goły a wcale nie lepszy
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
sonda lambda do wymiany po 2000 km usterki elektroniki silnika po każdym myciu auta na myjni woda dostaje się do skrzynki bezpieczników i powoduje zwarcia
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.2 Twinport ECOTEC 80KM 59kW
[l/100km]