Karoseria
: Trzaski, trzeszczenie, fatalna widoczność z powodu słupków przednich
Silnik
: Głośna praca silnika, bardzo duże spalanie, niestabilna praca,
Układ hamulcowy
: Stuki, huczenie podczas mocniejszego hamowania.
2,0
Całokształt
W ramach gwarancji (24 zlecenia napraw)w samochodzie wymieniono:
1.szybę tył (ogrzewanie)
2.drugą sondę lambda
3.moduł sterowania silnika (komputer)
4.czujnik poziomu paliwa.
5.czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym.
6.czujnik temp. powietrza wlotowego.
7.kolektor ssący
8.szybę tył (ogrzewanie drugi raz)
9.zaczepy zamków wszystkich drzwi
10.przekładnię kierownicza
11.tarcze hamulcowe i klocki
12.pierwszą sonda lambda
i to chyba nie koniec.
Wrażenia
1,0
Silnik
Głośna i nieprzyjemna praca silnika, bardzo duże spalanie, niestabilna praca, dławi się w zakresie do 3000 obr./min
3,0
Skrzynia biegów
Biegi \"wchodzą\" bardzo ciężko aczkolwiek pewnie.
4,0
Układ jezdny
Dobrze trzyma się drogi, lecz układ kierowniczy jest zbyt czuły.
Komfort
2,0
Widoczność
Słupki przednie fatalnie ograniczają widoczność, do tego stpnia że potrafią przysłonić całą sylwetkę nadjeżdżającego z boku samochodu (lub pieszego). Przysłaniają całą drogę przy jeżdzie w łuku.Fatalnie.
3,0
Ergonomia
Niewygodnym rozwiązaniem jest impulsowy przełącznik kierunkowskazów. Trzeba się przyzwyczaić. Ponadto dużą trudność sprawia załączenie podczas jazdy światła przeciwmgielnego lub dokonanie korekcji świateł mijania, czy podświetlenia deski rozdzielczej.
1,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nawet przy temperaturze dodatniej (ok. 5 st.C ) przy włączonym ogrzewaniu na max i 2 biegu dmuchawy dopiero po przejechaniu 30 km. zaczyna robić się ciepło w samochodzie. A szyby boczne potrafią być zaparowane cały czas nawet podczas parogodzinnej jazdy. W Corsie D nie ma możliwości przełączenia obiegu powietrza na cylk zamknięty, więc cały czas jest zapewniony dopływ powietrza zewnętrznego.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Duży plus tego samochodu.
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Fatalnie - średnie spalanie cykl mieszany zimą powyżej 8l/100km,trasa powyżej 7l/100km,a latem 1 litr mniej.
2,0
Stosunek jakość/cena
???
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jak w opisie w pkt. CAŁOKSZTAŁT
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jak w opisie w pkt. CAŁOKSZTAŁT
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.0 Twinport ecoFLEX 60KM 44kW
[l/100km]