niemiecki gniot. Gdyby nie to że jest to auto służbowe nawet bym do niego nie wsiadł. robie tym rupieciem 4000-4500 kilometrów miesiecznie.
spędzam w nim po 12 godzin dziennie wolałby siedzieć na nieoheblowanej desce gołym tyłkiem niż na oplowskich fotelach.
Wrażenia
1,0
Silnik
silnik to tragedia niby 80 koni ale połowa została w stajni , gdy dostanie temp. 90 stopni traci cała moc ledwo jedzie. Na trasie lubawka - jelenia góra musialem sie zatrzymywać bo sie przegrzewał ZŁOM!!!!
1,0
Skrzynia biegów
Rewelacja !!!! Najgorzej zestrojona skrzynia jaką widzałem!! Polecam szczególnie redukcje z 4 na 3 żenada
4,0
Układ jezdny
Tu nie mogę złego słowa powiedzieć. Trzyma sie drogi rewelacyjnie. a hamulce żyletki staje w miejscu
Komfort
2,0
Widoczność
Troche za duże słupki z przodu zasłaniają widoczność na łukach
4,0
Ergonomia
ok
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
1,0
Wyciszenie
słucham radia bardzo głośno żeby nie słyszeć dźwięku silnika
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
miasto5,2 litra na 100 i nic dziwnego ze tak mało pali bo ten rupieć nie jedzie rozpedzenie go zajmuje wieki!!!!!!
1,0
Stosunek jakość/cena
za darmo go nie wezme
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
niezawodność to słowo obce oplowi to auto to jedna wielka usterka
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Co chwila w serwisie siadają hamulce skrzynia i sprzęgło