Było to tanie w eksploatacji i niezbyt psujące się auto. Niewiarygodnie głośne i twarde, ale szanowałam je za to, ile w moich rękach zniosło. Przejechałam nim 100tys km w 5 lat, auto jeździło ciągle na wysokich obrotach, robiło kilkuset km odcinki z prędkością 150km/h, i często zjeżdżało Polskę wzdłuż i wszerz wypełnione gratami po sufit. Przy okazji spalało jakieś śmieszne ilości paliwa, sprzedałam je dopiero, jak zaczęło gnić.
Wrażenia
4,0
Silnik
Bardzo ekonomiczny i wytrzymały, pod koniec eksploatacji zaczął brać olej, a tak to musiałam raz wymienić pompę paliwa, bo szarpało autem na zimnym. Po dwóch latach pompa znów się popsuła, ale już jej nie wymieniałam, tylko przywykłam.
5,0
Skrzynia biegów
Ze skrzynią nic się nie działo, co ciekawe auto przejechało 250tys na fabrycznym sprzęgle
5,0
Układ jezdny
Komfort
5,0
Widoczność
3,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ciężko mi coś powiedzieć, bo auto miałam bez klimy, ale dmuchawa i grzanie działało bez zarzutu
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak na takiego małego strucla to było całkiem dużo miejsca, składałam tylną kanapę i wchodziły mi dwa rowery + kilka skrzynek
2,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.7 DI ECOTEC 65KM 48kW
[l/100km]