Posiadam pioruna od 3 lat. 2004 rok produkcji powoduje że wszystkie gumy zaczynają parcieć. Gdy to się zrobi'wymieni', auto rakieta. Mam trochę po dłubane przy silniku. Większy dolot, końcówki wtrysków, chłodnica, większy wirnik w turbinie. Teraz z mocą 140hp i 320nm naprawdę zawstydza Vagowskie diesle. Blacha ocynk, buda sztywna, serwis prosty. Jedynie tak jak już ktoś wspominał. 1 i 2 bieg zbyt krótkie. Teraz przy tej mocy i wyważeniu cała skrzynia jest trochę zbyt krótka, ale już wcześniej przydałby się 6-sty bieg.
Wrażenia
4,0
Silnik
Lekki klekot. Konstrukcja prosta, serwis trochę utrudniony z uwagi na bardzo mało miejsca w komorze silnika. Niezawodność raczej wysoka. 600km w 4 godziny i nawet temperatura nie skoczyła.
3,0
Skrzynia biegów
Krótki początek, Czuć że sprzęgło jest słabe.
5,0
Układ jezdny
Żyleta. Kierownica co do milimetra przekłada swój ruch na koła. Przód troche ciężki z uwagi na silnik, więc na poprzecznych wali jak diabli.
Komfort
5,0
Widoczność
Słupek a trochę przeszkadza. Jest ustawiony dosyć poziomo i przyslania sporo z lewego przodu. Przed przejściami trzeba się rozejrzeć naokoło słupka.
5,0
Ergonomia
Raczej spoko. Wszystko pod ręką. takie niemieckie ' das Piorun"
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
klima mrozi, a nagrzewnica przypieka. Auto nie paruje.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Ja jako kierowca się mieszczę. Pasażer z prawej też, ale z tyłu tylko zakupy.
2,0
Wyciszenie
Tragedia. Bez własnej inwestycji w wyciszenie silnika i wnętrza w środku huczy.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
General Motors potrafi negatywnie zaskoczyć cenami. Jednak w większości niżej jak średnia.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Słabo zabezpieczona elektryka. Słabej jakości okablowanie, styki, kostki. Pęka to, wyciera się i lampki gasną.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
od początku nie miałem okazji stanąć na trasie. 40 000 na czysto
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.7 CDTI ECOTEC 100KM 74kW
[l/100km]