PIENIĄDZE ZAOSZCZĘDZONE PRZY OSZCZĘDNEJ JEŹDZIE ZOSTAŁY POCHŁONIĘTE PRZEZ POWAŻNE NAPRAWY
- co 50 000km wymiana zaworu EGR
- silnik 130 000km - pęknięcie wałka rozrządu (wymiana silnika)
- 180 000 km wymiana koła dwumasowego.
Wrażenia
3,0
Silnik
jak na 1.3 do dość dobre przyśpieszenie
3,0
Skrzynia biegów
4,0
Układ jezdny
Komfort
4,0
Widoczność
3,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
jak na tak małe autko kierowca może czuć się komfortowo
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
jak na tak mały samochód i silnik wysokie spalanie
2,0
Stosunek jakość/cena
za dużo poważnych usterek występuje w tym autku
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
z niezawodnością drobiazgów było przyzwoicie.
mechanizm wycieraczek skorodował i do wymiany
podświetlenie panelu sterowania nawiewem i A/C wysiadło
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
PIENIĄDZE ZAOSZCZĘDZONE PRZY OSZCZĘDNEJ JEŹDZIE ZOSTAŁY POCHŁONIĘTE PRZEZ POWAŻNE NAPRAWY
- co 50 000km wymiana zaworu EGR
- silnik 130 000km - pęknięcie wałka rozrządu (wymiana silnika)
- 180 000 km wymiana koła dwumasowego.
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.3 CDTI ECOTEC 70KM 51kW
[l/100km]