Silnik
: Stosunek pojemności do osiągów oraz stosunek spalania do osiągów
5,0
Całokształt
Auto tanie i dobrze skonstuowane
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik naprawde super. Dynamiczny już od niespelna 2000 obrotów wyrywa do przodu, a zarazem oszczędny, jeżdze raczej trasami miejskimi i zawsze mieszcze się w 5l. Chociaż mógłby lepej palić, dosyć długo piłuje zanim odpali.
5,0
Skrzynia biegów
Skrzynia ok. Wszystkie biegi wchodzą precyzyjnie chociaż są dosyć długie przełożenia, ale ten silnik sobie spokojnie radzi z tym samochodem.
5,0
Układ jezdny
Układ jezdny bez zastrzeżeń bardzo precyzyjny, lecz z pełni załadowanym samochodem miał tendencje do wynoszenia tyłu na zakręcie.
Komfort
4,0
Widoczność
Widzoczność z przodu bardzo dobra, troche gożej z tyłu, mała szyba tylnia i duże zaglówki.
5,0
Ergonomia
Troche mało schowków, no i wykończenie twardym czarnym plastikiem, choć dobrze spasowane.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
No wentylacja super. Niecałe 5 min i w samochodzie zimno lub gorąco. Klima to podstawa.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jeżeli z przodu siedzi niski kierowca to z tyłu bardzo dużo miejsca.
5,0
Wyciszenie
Choć diesel to tylko przy wolnej jeździe troche powyżej 1000 obrotów, na postoju lub już powyżej 3500 obrotów zaczyna przeszkadzać. Ja jednak lubie słyszeć silnik:)
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spalanie normalnie super. Jeźdze przeważnie dynamicznie i w cyklu miejskim a pali 5l. Raz robiłem test ekonomiczności, jeździłem do 80km/h i biegi zmieniałem przy 2 tys/obr to wyszło mi 4.2
5,0
Stosunek jakość/cena
Tańsze od vw a tak samo wykonane.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Narazie nic
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
bark
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.3 CDTI ECOTEC 70KM 51kW
[l/100km]