Inne
: wyposażenie. ABS,kontrola trakcji,wspomaganie,6 poduszek,klimatyzacja,sterowanie radia w kierownicy,tempomat. Wiele innych drobnych dodatków.
4,0
Całokształt
Małe nie pozorne auto z dobrym silnikiem i wyposażeniem.
Wrażenia
5,0
Silnik
Do 3500 obrotów spokojny, potem dopiero dostaje kopa. I tak ma być. 0 - 100 km/h w 9 sekund. Silnik ten co w vectrze nie wisilony w lżejszej corsie spisuje się bardzo dobrze. Mocy nie brakuje:)
4,0
Skrzynia biegów
Mogło by być lepiej. Czasem haczy. 5 bieg krótki dzięki temu auto nadal ciągnie - dla mnie to plus.
4,0
Układ jezdny
Wersja GSI także fabrycznie twardsze i niższe od zwykłych cors, szersze i większe koła. Ładnie się prowadzi i trzyma się na zakrętach.
Jedynie na mokrej drodze trzeba uważąć lubi wyjeżdżać na zewnątrz łuku.
Auto źle tłumi dziury i nie równości. Coś za coś.
Komfort
4,0
Widoczność
Dobra. Duże lusterka.
4,0
Ergonomia
Zawsze może być lepiej.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu ok. Z tyłu nie spodziewajmy się cudów to auto klasy B. Dużo miejsca nad głową z przodu i z tyłu.
2,0
Wyciszenie
Do 3500 obrotów w miarę cicho, powyżej jest bardzo głośno.
Mi to nie przeszkadza. To jest GSI i ma być głośne.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Myślałem, że będzie gorzej.
Przy 90km/h na autostradzie 5,7.
W mieście 10.
Średnio miasto,trasa itd. wychodzę około 8- 8,7.
Nie korzystam ASO, mam dobrego mechanika.
Części dostępne od ręki. A ceny no troszkę wyższe niż od standardowej corsy ale nie ma źle.
Wiele części tych samych co w astrze, vectrze.
Także nie ma obaw, że corsa GSI ma jakieś nietypowe drogie części.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Narazie nic się nie dzieje.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Urwana szpilka przy kolektorze(typowe w silnikach 1.8). Nie duży koszt ale dużo czasu zajmuje naprawa tego.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 ECOTEC 125KM 92kW
[l/100km]