Układ elektryczny
: Uszkodzony rezystor wentylatora chłodnicy
4,0
Całokształt
Ogólnie jest to dobre auto. Udało mi się kupić zadbany egzemplarz z małym przebiegiem, więc nie mam z nim większych problemów. Myślałem, że spalanie będzie trochę niższe (spala ok.7L na 100km), ale tragedii nie ma. Kupując benzynkę trzeba się z tym liczyć. Dynamika auta jest zadowalająca. Wszystko zależy od tego czym się jeździło wcześniej i jakie ma się doświadczenia. Nie żałuję zakupu :)
Wrażenia
4,0
Silnik
Szału nie ma, ale do normalnej jazdy wystarczy. TIRa można wyprzedzać bez strachu.
5,0
Skrzynia biegów
Wszystko OK :)
4,0
Układ jezdny
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z tyłu szału nie ma i wielkoludy mogą mieć niewygodnie.
4,0
Wyciszenie
Jak to w benzynie. Do 90tki bardzo cicho.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Przy jeździe 65% trasa i 35% miasto spala ok. 7L.
5,0
Stosunek jakość/cena
Myślę, że jest wart swojej ceny. W podobnym przedziale cenowym trudno znaleźć lepsze auto. Chciałem Fabię lub Ibizę z silnikiem TDI, ale znalezienie zadbanego egzemplarza graniczyło z cudem. Dlatego zdecydowałem się na benzynę z niskim, potwierdzonym przebiegiem.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jak do tej pory nic nie wyskoczyło.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Kupiłem go z usterką zatuszowaną przez poprzedniego właściciela. Uszkodzony rezystor wentylatora chłodnicy albo sterownik. Da się z tym jeździć, ale wentylator głośno wyje i pali się ikonka z kluczem. Występuje gł. wtedy gdy temp. na zew. jest wysoka i przy wł. klimie.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.2 Twinport ECOTEC 80KM 59kW
[l/100km]