dość dynamiczny(jak na 1.2),niestety nie jest elastyczny!Mam też WV Polo ten sam rok i pojemność i jest dużo lepiej.No i nie wiem jak inni użytkownicy sekwencyjnego LPG, ale jak jestem średnio zadowolony,ponieważ przy zmianie biegów z 1 na 2 potrafi sie przydławić i podczas równomiernej jazdy i nagłego wciśnięcia gazu czasem robi to samo.Dlaczego?Nie wiem.Jest to instalacja BRC i była kilkakrotnie na moją prośbę regulowana w dwóch różnych serwisach i nadal tak mam.Jeżeli ktoś sobie z tym poradził proszę o kontakt slipas@poczta.fm .Dzięki.
3,0
Skrzynia biegów
nie chodzi zbyt lekko i niestety za często trzeba zmieniać biegi
5,0
Układ jezdny
tutaj duży plus,jak na takie małe autko dobrze się trzyma drogi(nawet przy większych prędkościach) no i elektryczny układ wspomagania jest bardzo dobry
Komfort
3,0
Widoczność
jest ok
4,0
Ergonomia
może być, trochę tandetne pokrętła od wentylacji(mają luzy)
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
jeżeli chodzi o wentylację i ogrzewania jest OK, ale jedna rzecz jest SKANDALICZNA!!! PANOWIE Z OPLA BRAK ZAMKNIĘTEGO OBIEGU POWIETRZA w aucie z 2003 roku???
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
jak na autko tej klasy jest dobrze
4,0
Wyciszenie
do obrotów 3000/min jest ok ale później trochę głośno
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
ile pali paliwa?Nie wiem,ponieważ uprawiam jazdę na gazie i tutaj to wygląda tak:
miasto 8 litrów
trasa nie mniej niż 7 litrów (chyba że jedziesz poniżej 110km/h to jest mniej, ale ja tak nie jeżdżę więc mi pali 7,5)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
niedawno wysiadły mi wycieraczki,ale zdolny pan elektromechanik naprawił je i uratował silniczek przed spaleniem ,koszt naprawy 150pln(coś tam zaśniedziało w układzie przekładniowym ramion wycieraczek)chyba trochę za młode auto na taką awarię?
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
samochód OK! natomiast miałem poważną awarię instalacji gazowej.Przez autoryzowany serwis został założony mi niewłaściwy filtr(ten duży,ostatni przed listwą z wtryskiwaczami),filtr ten przepuścił olej, który wytrąca się z gazu i olej ten dostał się na wtryskiwacz.Spowodowało to uszkodzenie wtryskiwacza, który jest nienaprawialny i trzeba go wymienić na nowy.Koszt takiej operacji to wtryskiwacz 400pln,nowy filtr 50pln i robocizna około 50pln, na szczęście miałem jeszcze gwarancję i w jej ramach mi to naprawiono.DRODZY UŻYTKOWNICY patrzcie w serwisach na ręce i pytajcie o autoryzację zakładanych filtrów i części od gazu, a zaoszczędzicie pieniążki!!!
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.2 ECOTEC 75KM 55kW
[l/100km]