Z jednej strony nigdy nie stałem w trasie a z drugiej jednak ciągle coś się dzieje (wizyty w warsztatach, bo ceny w ASO to nieporozumienie).
Wrażenia
4,0
Silnik
Zestopniowanie silnika ze skrzyną:
1- nieporozumienie,
2- już lepiej
3- TO JEST TO
4-5 - biegi "przelotowe"
4,0
Skrzynia biegów
Przy 45 tys wymiana plastikowego wybieraka czyli standard. Innych uwag brak.
5,0
Układ jezdny
Leci jak po szynach (i to nie za sprawą kolein).
Komfort
4,0
Widoczność
Nieznacznie przeszkadzją słupki zarówno te z przodu jak i tylne (można przywyknąć).
5,0
Ergonomia
Wszystko pod ręką i na miejscu.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Parujące wnętrze - pomaga wymiana filtra powietrza - jakkolwiek jazda z wentylatorkiem na "1" polecana.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bez uwag - optycznie wydaje się najwięskze w tej klasie.
4,0
Wyciszenie
Powyżej 110 km/h trzeba podkręcić radio.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Przy 54 tys. przerobiony na gaz (sekwencja). Spalanie średnie 7l/100km. Plus - ceny gazu. Minus - usterki wymienione poniżej.
3,0
Stosunek jakość/cena
Kupiłem przed "najazdem" aut z zachodu. czyli jednym słowem - porażka.
Obecny poziom cen jest akceptowalny uwzględniając jakość i awaryjność, szczegónie jeśli jest pod ręką jakiś zaprzyjaźniony Pan "złota rączka", bo większośc moich usterek można usunąc samemu co wypada zdecydowanie taniej.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Żarówki i jeszcze raz żarówki.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Przy 45 tys. - wybierak,
Przy 60 tys. - przednia szyba (pajączek),
Przy 63 tys. - pompa paliwa (diagnoza wskazuje, że przyczyną była jazda na LPG na granicy rezerwy benzyny - przegrzana ciągle paracująca pompa),
Przy 68 tys. - cewka zapłonowa (praca na 3 świecach)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.2 ECOTEC 75KM 55kW
[l/100km]