Karoseria
: Choć nie jest garażowany, z wierzchu nie ma rdzy, pod spodem niestety już jest..
Kupił bym to auto ponownie, ze względu na ekonomię jazdy,
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ elektryczny
: padł EGR, przepływomierz, czujnik położenia wału
Silnik
: szarpie, nie równo pracuje, więcej pali, jak padnie coś z elektroniki,
Zawieszenie
: ogólnie wytrzymałe, ale co chwilę coś trzeba wymieniać, końcówki drążków, wahacze, pada też przekładnia kierownicza
4,0
Całokształt
Instalacja LPG założona przy 75tys km, kupiłem jak miał 175tys, obecnie ma 293tys, przejechałem 120 tys km w 4 lata,
Wymieniłem: tuleje na wahaczach, końcówki drążków, EGR, przepływomierz, poza tym elementy eksploatacyjne: olej, klocki, żarówki, świece
Silnik niestety bierze olej, są też wycieki.
Odpala bez problemu, pracuje równo na benz i na LPG.
Spalanie LPG "w terenie" tzn bez biegu V - do 9l, w trasie poniżej 7l, na benzynie nie jeżdżę, jedynie tyle co rozgrzać silnik.
Ostatnio chyba padło serwo, słabo hamuje i silnik trochę wariuje.
Błędy silnika pojawiają się i znikają, jak się usunie przyczyny błędów.
Rdzy z wierzchu nie widać, jednak pod spodem już jest.
Mam zamiar jeszcze trochę nią pojeździć, 2,3 lata, może dobiję do 400tys, ale trochę wątpię.
Jeżdżę autem z pocztą w terenie wiejskim, dziennie do 100km, jak na takie warunki, to auto spisuje się nieźle, gdybym robił tylko trasy, może bym dobił nawet do 500tys.km
Całokształt OK, choć mogło by być trochę lepiej.
Jest trochę problemów z elektroniką, więcej niż z mechaniką.
Wrażenia
4,0
Silnik
4,0
Skrzynia biegów
4,0
Układ jezdny
Komfort
3,0
Widoczność
3,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.2 ECOTEC 75KM 55kW
[l/100km]