Inne
: Układ kierowniczy siadł po 2 latach - koszt ponad 1000zl
Karoseria
: Rdza wylazi na drzwiach i przednich nadkolach
Układ hamulcowy
: Polowe czesci mozna wymieniac co 20 000km
2,0
Całokształt
NIE POLECAM. Auto dostalem w prezencie i sie go pozbywam. Sam w zyciu bym go nie kupil. Notoryczne awarie i zero komfortu jazdy. Poprzenik - 19 letnia mazda 323 - w porownaniu to byl luksus wykonczeniowy, komfort jazdy i niezawodnosc. Opel to plastikowy \"szajs\", ktory dostarcza ciaglych niespodzianek na trasie. Czesci 2 razy tansze niz Mazdy, ale 4 razy czesciej trzeba wymieniac. Rdza wyszla po 3 latach - nadkola, drzwi i progi.
Wrażenia
2,0
Silnik
ponizej 3000tys nie ciagnie, a powyzej 4000 wyje i tez jest spadek mocy
4,0
Skrzynia biegów
wszystko OK
2,0
Układ jezdny
raczej na zakreteach sie nie poszaleje i przeguby szybko siadaja
Komfort
4,0
Widoczność
wszystko pieknie i ladnie widac
2,0
Ergonomia
jesli takie cos w ogole moze byc w takim aucie
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
bez klimy latem to jest koszmar - zero wentylacji. Zima OK bo sie szybko nagrzewa
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Duzo miejsca z przodu - mam 188cm wzrostu
2,0
Wyciszenie
chyba o tym zapomnieli w tym modelu
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
czesci tanie, ale czesto trzeba wymieniac. Przez 75KM z silnika 1.2 jest sporo zuzycie Oleju. Ponoc to standard w tych typach silnikow.
2,0
Stosunek jakość/cena
Nie wiem dlaczego to auto jest takie drogie. Jak dla mnie nowe nie powinno kosztowac wiecej niz 25 000 w full wersji. Ani to super ladne, ani niezawodne - hmm nie wiem.
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Zawsze jest COS i auto zawodzi. Mialem mazde 323 - 348 000 przebiegu - 19 lat i ani razu mnie nie zawiodla, a czesto robie trasy bez przystankowe po 500-600km.