Genialne autko, choć czasem chciałoby się mieć więcej pod nogą i większy kufer :)
Wrażenia
4,0
Silnik
Bardzo udany silnik, zaczyna ciągnąć już przy 2000 rpm, elastyczność jak na tak mały silnik przyzwoita.
4,0
Skrzynia biegów
Nie haczy, nie stuka, biegi wchodzą gładko.
4,0
Układ jezdny
Bardzo dobrze trzyma się drogi, układ kierowniczy dokładny, chodzi lekko. Dobrze zestrojone podwozie na polskie drogi.
Komfort
4,0
Widoczność
Jedyna wada to słupki przednie, czasem trzeba się pochylić aby widzieć co jedzie z lewej strony.
5,0
Ergonomia
Wszystko pod ręką, sterowanie radia z kierownicy świetne, gdy wsiadasz do tego samochodu, wiesz gdzie masz szukać przełączników (bez konieczności używania instrukcji).
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klimatyzacja działa bez zarzutu, ogrzewanie także, brakuje nawiewów na tył.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak na autko tej klasy jest zaskakująco dużo miejsca dla pasażerów. Bagażnik ma co prawda tylko 260 litrów ale jest bardzo ustawny. W moim aucie jest możliwość odchylenia siedzeń do drugiego położenia i powiększenia nieco przestrzeni bagażowej.
4,0
Wyciszenie
Do prędkości 100km/h jest bardzo dobrze, powyżej tej wartości mniej ale i tak da się spokojnie rozmawiać bez konieczności krzyczenia do siebie.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Nie jest źle, w lecie na trasie bez klimatyzacji pali 4,5 - 5 l/100, w mieście ok 6,2, w cyklu mieszanym ok 5,8. W zimie wartości te idą w górę o ok 0,5 l/100. Z klimą na trasie 5,5, miasto 7,8, mieszany 6,8. Gdy się jeździ ostro, potrafi spalić na mieście nawet 11 l/100 (z klimą, ostry start spod świateł, zmiana biegów przy 5000 rpm)
4,0
Stosunek jakość/cena
Ocena dobra, do tego z tym wyposażeniem, które mam auto traci bardzo mało na wartości.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Dosłownie nic nie naprawiane (auto serwisowane regularnie w ASO).
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Żadnych poważnych usterek (auto serwisowane regularnie w ASO).
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.2 ECOTEC 75KM 55kW
[l/100km]