Samochód idealny do miasta a i w trasie się sprawdza. Można na 5 jechać 70 i spokojnie przyspieszyć. Tira na 4 bez stresu. Zrobiłem 30 000 km i nie dolałem oleju (zagazowany!) Otwieram maskę żeby dolać płyn do spryskiwacza.
5,0
Skrzynia biegów
Jak wyżej miejskie auto, przy prędkości 65 na 5 biegu 2000 obrotów. Innych uwag brak. Jeśli chodzi o wsteczny bieg, to w każdym samochodzie będzie z tym problem, brak synchronizacji.
3,0
Układ jezdny
Trzyma się drogi jak przyklejony, ale przekładnia kierownicza nie na nasze drogi. Naprawiana na gwarancji. Zmienna siła wspomagania można docenić.
Komfort
4,0
Widoczność
ok
4,0
Ergonomia
Wszystko na miejscu.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bez klimy wytrzymam latem a ciepełko szybko grzeje nawet lusterka zewnętrzne.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bez zastrzeżeń.
3,0
Wyciszenie
Chciało by się ciszej ale to nia limuzyna.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
8 litrów gazu miato i trasa, czy nie jest doskonale? 100 km za 16 zł i disel nie da rady. Gaz sekwencyjny.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nic
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Stuki w przekładni, naprzwione na gwarancji.
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.2 ECOTEC 75KM 55kW
[l/100km]