Ja wziąłem jako prywatny roboczy od znajomej - w sumie w 5 lat to tylko czujnik położenia wału i pompa wody do wymiany. Minusy tego auta - tragiczne wyciszenie, tandetne plastiki po całości tapicerek ir krótki 5-ty bieg. 140+ km/h osiąga bez problemu, ale obroty przy takim słabym wyciszeniu robią hałas. Mają też wadliwe napinacze rozrządu - które na rozgrzanym oleju nie napinają na wolnych obrotach wystarczająco - i łańcuch stuka po górnym ślizgaczu. Trzeba z tym żyć bo wymiana rozrządu mało co da - u jednych problem wraca po 5k km, u innych po 30k, ale wraca. Przeskoczyć nie przeskoczy raczej łańcuch - jeszcze nikt się nie skarżył, większość jeździ z takim klekoczącym rozrządem.
Ogólnie - nie kupiłbym ponownie z powodu wyciszenia które jest tragiczne.
Wrażenia
3,0
Silnik
Wadliwy napinacz hydrauliczny rozrządu (nie napina na rozgrzanym rzadkim oleju przy niskich obrotach)
3,0
Skrzynia biegów
Krótka skrzynia biegów
3,0
Układ jezdny
To już wynika z klasy auto - zawieszenie prymitywne, dość twarde, ale spoko trzyma się drogi jak na takie auto.
4,0
Karoseria
Ocynk i grube blachy - super, jakość lakieru - średnia. Bezbarwny w miarę delikatny, troszeczkę odpryskuje maluśkimi kawałkami.
Komfort
5,0
Widoczność
3,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
bardzo przeciętnie. A/C ok, ale ogrzanie - tak średnio.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak na takie auto to nie jest aż tak źle, ale szału nie ma. Na 4 pasażerów - traumy nie będzie ale wygody też nie.
1,0
Wyciszenie
Zdecydowanie najsłabszy aspekt pojazdu
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
3,0
Stosunek jakość/cena
jakby było wyciszone i jakieś milsze w dotyku tapicerki - to by było 4/5. Jest tanie, ale i tanie w materiałach i wykończeniu - coś za coś
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nie mogę dać 5/5 bo mają wadliwe napinacze rozrządu - można z tym jeździć ale to jednak wada fabryczna. Poza tym, zero problemów.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.0 Twinport ECOTEC 60KM 44kW
[l/100km]