Nietrwały rozrząd a w szczególności napinacz, przez co po rozgrzaniu silnik głośno pracuje. Brak mocy, jednak do miasta wystarczy. Nie bierze mi tyle oleju jak to inni opisują (Rocznie 12000kkm - od wymiany do wymiany - dolewam może raz).
3,0
Skrzynia biegów
Czasami problem z pierwszym biegiem. najczęściej pierwsze wrzucenie biegu o poranku. W czasie jazdy bez problemów. Raz na jakis czas delikatnie zgrzytnie bieg wsteczny.
5,0
Układ jezdny
Samochód prowadzi się pewnie nawet przy dużych predkościach, nie wychyla się w zakrętach.
Komfort
5,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu, choć schowków mogłoby być wiecej. Spora regulacja i fotela i kierownicy.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Szybko się nagrzewa, mocna dmuchawa.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu dużo miejsca, z tyłu znacznie mniej ale bez tragedii.
2,0
Wyciszenie
Niestety silnik słychać dość mocno, przy większych prędkościach również robi się bardzo głośno, dłuzsze trasy są przez to męczące.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Części eksploatacyjne bardzo tanie, Z innymi róznie bywa ale zawsze łatwo dostępne. Bardzo tanie ubezpieczenia.
4,0
Stosunek jakość/cena
Samochód można kupić w dobrej cenie nawet z klimatyzacją.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Stuki po otwarciu elektrycznych szyb, gdzieś w drzwiach. Głośna praca przekładni przednich wycieraczek, czujnik ciśnienia oleju.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Maglownica wymieniona, rozrząd dość kosztowny jak na wydawałoby się mały silniczek. Przecieki w okolicach pompy hamulcowej, przewodu hydraulicznego sprzęgła przez co dostaje sie woda po ulewie pod pedał sprzęgła.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.0 Twinport ECOTEC 60KM 44kW
[l/100km]