Kiepski silnik oraz wyciszenie, zbyt wiele drobnych ale denerwujących usterek.
Natomiast na plus można zaliczyć bardzo obszerne i wygodne wnętrze jednak są lepsi w tym segmencie
Wrażenia
3,0
Silnik
W mieście sobie radzi ale na trasie męka...
4,0
Skrzynia biegów
Jedynka czasem haczy ale poza tym nie mam zastrzeżeń.
2,0
Układ jezdny
Za miękki i cały czas trzeba pilnować na trasie aby utrzymać tor jazdy.
Komfort
4,0
Widoczność
Przednie słupki zasłaniają, natomiast plusem są duże boczne lusterka.
4,0
Ergonomia
Jedynie plastiki zbyt twarde poza tym ok.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Przód w porządku, ale z tyłem gorzej.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Ja na te gabaryty przestrzeni bardzo dużo.
3,0
Wyciszenie
Przy wyższych prędkościach i ponad 3 tys. obrotów hałas staje się uciążliwy.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak na tę pojemność pali zbyt dużo, zwłaszcza przy ostrzejszej jeździe.
3,0
Stosunek jakość/cena
Nie jest źle ale są lepsi...
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
- czujnik ciśnienia oleju przez który wyrzucało olej na całą komorę silnika (na szczeście kosztuje kilka złotych)
- przepalające się bez przerwy podświetlenie wskaźników
- guma pod przednim zderzakiem to słaby pomysł bo bez przerwy odpada
- pękające tworzywa we wnętrzu a ich cena okropnie wysoka
- ciągłe awarie centralnego zamka
- bardzo szybko korodujący tłumik
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
- łącznik zmiany biegów po ok. 25 tys. km (wada fabryczna)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.0 ECOTEC 58KM 43kW
[l/100km]