Przeniesienie napędu
: klopoty z wrzuceniem 1 i R, serwis autoryzowany bezradny
Silnik
: 2 razy wymieniany rozrząd w ramach gwarancji- żenada
Układ hamulcowy
: póki hamulce się nie rozgrzały piszaczały
3,0
Całokształt
W moich oczach zyskuje ten samochód tylko dzieki dobrej trakcji. Jest zwrotny, dobrze trzyma się szosy, dobre jest zawieszenie. Reszta poniżej oczekiwań lub porażka
Wrażenia
2,0
Silnik
Ocenia bardzo źle- przy 30 tyś padł rozrząd (wymiana w ramach gwarancji), przy 44 tyś diagnoza pada rozrząd - wymiana w ramach gwarancji.
Po 56 tyś km sprzedałem jako 3 letni samochód, z wielką ulgą
Silnik pracował głosna na biegu jałowym, w zimie przy morozach rzędu -15 strasznie klekotał. choć przy rekordowych mrozach w styczniu 2006 uruchamiał się bez problemu po nocy w garażu.
3,0
Skrzynia biegów
Stałe kłopoty z wrzuceniem 1 i R biegu, Autoryzowany serwis mówił ,ze nie mam się czego oburzać bo ten model tak ma.
4,0
Układ jezdny
To zaleta tego samochodu- jedzie śrenio twardo i taki styl lubię. Przy wjechaniu w kałuże okropny hałas wody o nadkola. Drogi trzymał się bardzo dobrze
Komfort
4,0
Widoczność
Do przodu i tyłu dobra widoczność. Gdy na tyle siedzą trzy osoby we wstecznym lusterku kabinowym nic nie widać. Pozostają duże lusterka zewnętrzne.
3,0
Ergonomia
Nic nadzwyczjanego- Całkiem , całkiem schowek w desce przedniej.
FATALNE OKSZTAŁTOWANE FOTELE- jestem po operacji kręgosłupa więc wiem o czym mówię. Są samochody, którymi podróżowalem na długich dysatnsach i było OK. W oplu było mi źle.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ok
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Miałem wersję 3-drzwiową- wsiadanie dla kierowcy jest super dla pasażerów nie jest tka dobrze. Mijejsca dość dla wysokiego kierowcy, choć na szerokości przy barczystym kierowcy i pasażerze już nie jest zbyt miło. Najbardziej wkurzało moją zonę , że deska czołowa nie ma profilowanego zagłębienia by postawić torebkę, która przy pierwszym hamowaniu leciała na kolana.
3,0
Wyciszenie
Małe auto i nie mozna oczekiwać zbyt wiele
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
6 do 7 litrów na 100. przeglądy co 30000 rtyś km- miałem tylko jeden, gdy samochód był na gwarancji. Kosztował mnie ok 800 PLN (robocizna + olej + filtry) Olej syntetyk.
2,0
Stosunek jakość/cena
Lepiej kupić sobię skodę fabię niż corsę C 1,0
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
2 razy padła żarówka H7 -straszenie trudny dostęp do klosza żarówek.
Urwała (!) się dźwignia składania oparcia fotela. Po zdemontowaniu kanapy tylniej trudno jest ją ponownie zamontować ( nie chodzi mi o połozenie na właściwe miejsce ale o wpięcie w misterny pręt, na którym powinna się otwierać się ta kanapa.
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Fatalne dośwadczenia z rozrządem!!! Nie przejechało auto 60 tyś km a dwa razy zmieniany był rozrząd w ramach gwarancji.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.0 ECOTEC 58KM 43kW
[l/100km]