Przed kupnem corsy C miałem corsę B i niestety jestem zawiedziony awaryjnością tej nowszej, choć jest od starszej ładniejsza. Dla nowych użytkowników polecam jazdę na wysokich obrotach (zmiana biegów przy prawie 4000 obr./min)-tak polecili mi serwisanci - spala trochę więcej, ale nie zapchacie sobie zaworu reemisji spalin . No i oczywiscie tankowac dobre paliwo (tylko gdzie go szukać?)
Wrażenia
4,0
Silnik
3,0
Skrzynia biegów
4,0
Układ jezdny
Komfort
4,0
Widoczność
3,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
na trasie przy 90km/h rewelacja ok.5,5l, miasto 7,5 do 8,5 w zimie, średnio 6,5l
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
skrzypienie plastików po jeździe na wybojach, luz w zawiasie tylnej klapy od nowości, przednia guma pod zderzakiem zachacza o burtniki przy parkowaniu i się odczepia
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
po ok.30tys. wymiana łącznika zmiany biegów (wada fabryczna)300zł., po ok.20tys. wymiana zaworu reemisji spalin (850zł)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.0 ECOTEC 58KM 43kW
[l/100km]