to że auta się psują to fakt ale najgorsze jest to że w POLSCE SERVIS MA W D..PIE klienta gdybym znalazł gdzieś serwis godny zaufania to może być nawet o 100 od miejsca zamieszkania.
Wrażenia
3,0
Silnik
strasznie hałaśliwy podczas uruchamiania
3,0
Skrzynia biegów
Czasami występują problemy z 1 i przełańczaniem na 3
Skrzynia ogólnie chodzi "TWARDO" astra classic to serek
4,0
Układ jezdny
prowadzi się ogólnie o.k. Straszne hałas przy jeździe po bruku i tym podobnych nierównościach. Czasami strach by czegoś nie zostawić na ulicy.
Komfort
4,0
Widoczność
ogólnie o.k. Ale kto wymyślił tak posadowione słupki przednie. Oczywiście przez tylną szybę nic niewidać. Nadrabia za to naprawdę wielkimi lusterkami bocznymi.
3,0
Ergonomia
spoko. trochę piszczy, coś trzeszczy w przednich drzwiach i jak zabra coś na głośnikach. Zamontowane fabrycznie radio też trzeszczy. Ogólnie wszystko pod ręką. Polecam sterowanie radia w kole kierownicy. Mało miejsca na tylnych siedzeniach. Syn zawsze skopie mi plecy.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Jak każdy opel tej klasy ASTRA classic przy więcej niż jedna sosba tylne szyby zaparowane. NIe można jeździć z uchyloną tylną szybą bo tak wali powietrze że aż uczy bolą.
2,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
z przodu nawet ok patrząc na ten segment. Z tyłu katastrofa. Polo można normalnie siadać.
2,0
Wyciszenie
Straszne hałasy po 120 km i na bruku.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
1 l samochód powinien palić trochę mniej wyrabie się między 4,7 a 6 l /100 km
3,0
Stosunek jakość/cena
jak na 40 000 PLN to trochę dużo trosk. Podejście servisu też obniża jego ocenę ogólnie to już chyba nie jest OPEL a jeżeli chodzi o Polski oddział to szczyty. Pracownicy chyba kiedyś pracowali w Ładzie czy w FSO z cały szacunkiem do tych firm ale metody pozostały z 80 lat a podejście do klienta z szasów pańszczyzny. Dziwi mie także fakt iż napraw nie odnotowuje się w książce servisowej. DOBRE!!!
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
piszczy i trzeszczy końcówki pasów walą o tapicerkę trzeszczące drzwi
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
10 000 i wymiana łąńcuszka rozrządu !!!! teraz coś mi szarpie na sprzęgle oczywiście serwis mówi że ten typ tak ma klimatyzacja ma tendencje do zagrzybiania
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.0 ECOTEC 58KM 43kW
[l/100km]