Inne
: dobre auto, za małe pieniądze. Idealne na pierwsze auto.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik
: Silnik jednorazówka. Trzeba dbać i regularnie wymieniać płyny.
4,0
Całokształt
świetne auto za małe pieniądze.
Wrażenia
3,0
Silnik
1,0 to jednorazówka. Trzeba zwracać uwagę na wymianę oleju zgodnie z instrukcją producenta. Koniecznie w sezonie letnim kontrolować płyn chłodniczy bo bardzo szybko znika.
5,0
Skrzynia biegów
Półautomat w moim aucie działa bez problemu mimo, że w rok zrobiłem autem prawie 80 tys. Dbać tylko wymianę oleju w skrzyni.
5,0
Układ jezdny
auto trzyma się idealnie drogi.
5,0
Karoseria
zero korozji mimo, że auto od wielu lat stoi pod chmurką.
Komfort
4,0
Widoczność
bardzo dobra
4,0
Ergonomia
bardzo dobra. Wszystko w odpowiednim miejscu.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
klimatyzacja manualna bez zarzutu. Tak zwykle gdy się robi przeglądy zgodnie z zaleceniami producenta działa jak należy.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przód sporo miejsca. Tył już trochę gorzej.
2,0
Wyciszenie
plastiki w aucie trzeszczą, przy większych prędkościach problem z hałasem w aucie.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Tanie części, rozpracowana konstrukcja, mało pali, tanie OC. Idealne na pierwsze auto.
4,0
Stosunek jakość/cena
Jak na auto miejskie za tą cenę dam 4.
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Niestety sporo drobnych usterek, które można naprawić małym kosztem. Sprawdzać np. układ wydechowy i mocowania które lubią łapać korozje, czujnik ciśnienia oleju lubi sprawiać kłopoty, problem z elektryką przy deszczowej pogodzie.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Moje auto raz zaliczyło poważne przegrzanie z powodu pękniętej gumy pod głowicą. Naprawa kosztowała 1 tys. złotych.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.0 ECOTEC 58KM 43kW
[l/100km]