Gdybym mial kupować miejski samochód za cene za jaka można kupić corse c kupiłbym coś innego i nawet lepiej wyposarzonego
Wrażenia
1,0
Silnik
Poweim tak, silnika 1.0 ecotec nie powinni wypuszczać, choziaż może werjse 4 cylindrową, 3 cylindry nie dość ze nie czuć 58KM na taki samochód to jeszcze wibracje czsem denerwują jak w dieslu. po drugie łańcuszek halasuje niezależnie od przebiegu raz mocniej raz mniej ale mniej wiecej 3/4 osób pyta sie czy ten samochod ma silnik diesla.
Oczywiśnie do słabej oceny zasługuje jego apetyt na paliwo, średnio 6L do nawet 8L, porownujac do golfa II 1.3 pali ze 2 L więcej i słabiej sie zbiera (w mieście)
2,0
Skrzynia biegów
Tu jest lepiej od silnika bo na 2-3 biegu jest w miare elastycznie, lecz gdy musimyczesciej zmieniać biegi to porażka, może u mnie jest coś nie tak ale zmiana biegów nie może przechodzić płynnie
3,0
Układ jezdny
Jak na polskie drogi to okej, po 110 tyś wymiana amorków przód i stabilizatorów
Komfort
3,0
Widoczność
widoczność dobra, wnętrze też ok
3,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
w zimie jak sie silnik nagrzeje w moment sie robi ciepło:)w lato, mam auto bez klimy, cóż robi sie chłodniej z szybkością opuszczania szyby:)
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Kierowca siedzi dobrze, w pracy za kółkiem nie odczuwam dużego zmeczenia. pasażerowie maja troche mniej wygody
4,0
Wyciszenie
Wyciszenie jest dobre uwzgledniajac ze silnik chodzi jak niemiecki diesel to w srodku mozna nawet posłuchać radia czy porozmawiać przy ok 80km/h, szybciej to juz silnik prosi zeby zwolnic :)
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Tu marnie, chyba każdy miejski samochod jest lepszy
3,0
Stosunek jakość/cena
Gdyby nie problemy z silnikiem i jego kulturą pracy postawilbym 4 a tak marne 3
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
linka recznego czesto sie urywa, orginalna stracona była juz po 60 tyś km, teraz co roku nowa, po za tym czesto zapalajaca sie kontrolka silnika w czasie jazdy która zgasa po kilku min a w 2óch serwisach mowia ze jest wszystko ok ...
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
po 120 tyś km regeneracja głowicy duży koszt ok 1200zł olej oczywiście wymieniany co 8 do 10tyś km prawidłowo
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.0 ECOTEC 58KM 43kW
[l/100km]