ODRADZAM ZAKUP AUTA Z TYM SILNIKIEM 1.0 12V- PO PIERWSZE JEST TAM ŁAŃCUSZEK A NIE PASEK ROZRZĄDU- WYMIANA OK 1600 ZŁ I TYLKO U DOBREGO MECHANIKA, POZA TYM BARDZO GŁOŚNY I SŁABY- WCALE NIE EKONOMICZNY DLATEGO ZE TRZEBA TRZYMAC GO NA WYSOKICH OBROTACH ZEBY RUSZYL NIE MOWIAC JUZ O WYPRZEDZANIU, PODJEZDZANIU POD GORKE- TRAGEDIA
3,0
Skrzynia biegów
REGULOWALEM JUZ JA 3 RAZY- STRASZNE LUZY, OGOLNIE PRZECIETNIE
1,0
Układ jezdny
TRAGICZNE ZAWIESZENIE- JAK TO U OPLA, CALY CZAS COS STUKA PUKA, LUZY NA KIEROWNICY, KOCOWKI DRAZKOW WYMIENIANE 4 RAZY PRZEZ 2 LATA
Komfort
2,0
Widoczność
Z PRZODU OK, Z TYLU BARDZO MALA SZYBA- W CLIO JEST DUZO LEPIEJ A TO TEN SAM SEGMENT
3,0
Ergonomia
WYGLADA \"NAWET LADNIE\" I TO JEDYNY \"PLUS\"
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
BEZ ZASTRZEŻEŃ
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z PRZODU PO ODSUNIECIU FOTELI DO TYLU MOZNA JAKOS JEZDZIC ALE Z TYLU TRAGEDIA
1,0
Wyciszenie
BARZDZO GLOSNY SILNIK I TRAGICZNE ZAWIESZENIE
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
SPODZIEWALEM SIE SPALANIA 6-7 L W MIESCIE A JEST NAWET 10. SILNIK 1.0 TO PO PROSTU POMYLKA
2,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
CO TYDZIEN \"NIESPODZIANKA\"
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
LAŃCUSZEK ROZRZĄDU- DROGA WYMIANA, NIEOCYNKOWANE NADWOZIE- RDZA W 6 LETNIM SAMOCHODZIE, ZAWIESZENIE CALY CZAS STUKA
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.0 ECOTEC 58KM 43kW
[l/100km]