Silnik
: W miarę niskie zużycie paliwa przy ekonomicznej jeździe
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik
: lancuch rozrządu i napinacz
Silnik
: czujnik ciśnienia oleju
Inne
: kiepskie plastiki wnętrza skrzypią, pękają
3,0
Całokształt
Wrażenia
2,0
Silnik
Silnik 3-cylindrowy, nie ma co mówic o kulturze pracy. Elastyczność - wolno się rozpędza na niskich biegach (do 3-go)
3,0
Skrzynia biegów
Biegi wchodzą z lekkim oporem, mogloby być lepiej :)
3,0
Układ jezdny
Zawieszenie OK
Komfort
2,0
Widoczność
Z przodu szerokie slupki przedniej szyby ograniczają widoczność, z tyu saba widoczność dodatkowo ograniczona przez 3 zaglówki tylnej kanapy
3,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Wnętrze trochę przyciasne, szczególnie dla wysokich osób
3,0
Wyciszenie
Silnik 1.0 jest halaśliwy, maska nie ma wygluszajacej maty, wewnatrz jest dosc glosno przy jeździe powyzej 3500obr/min
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
przy ekonomicznej jeździe na mieście wyrabia się w 7 litrach, trasa do 5 litrów przy dwóch osobach i niewielkiej ilości bagażu na pokladzie, przeglądy i naprawy - omijać serwisy Opla - drogo za naprawy, drogie części, kiepska niefachowa obsluga
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
często psuje się czujnik ciśnienia oleju, można stracić caly olej jak się w porę nie zauważy uszkodzenia i wycieku
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
rozrząd na lancuchu - wymiana lańcucha i jego napinacza kosztowna i skomplikowana
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.0 ECOTEC 58KM 43kW
[l/100km]