Zawieszenie
: zawieszenie dobrze radzisobie z dziurami, dobre hamulce
4,0
Całokształt
Wrażenia
4,0
Silnik
Trzycylindrowiec nie należy oczekiwać cudów,przeznaczony do oszczędnej jazdy, ale jak się rozbuja to już leci. Można utrzymywać prędkość podróżną 110-120km/h, wg mnie najlepiej silnik czuje się tak około 3800-4000obr./min.Jak do tej pory bez awaryjny, nie bierze oleju, między wymianami nic nie dolewam.
4,0
Skrzynia biegów
Jak ktoś ma założony metalowy wybierak to nie ma się co martwić, chociaż biegi mogłyby wchodzić nieco płynniej.
4,0
Układ jezdny
Dobrze wybiera nierówności, zależy od profilu opon na jakich się jeździ, nie trzęsie w środku, nie ma problemu z manewrowaniem nawet bez wspomagania.
Komfort
4,0
Widoczność
Do tyłu mogłaby być lepsza, w lusterkach bocznych wszystko widać doskonale są naprawdę wielkie duży plus.
5,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu prosta obsługa, bez zbędnych udziwnień.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Gdy na czas się wymienia filtr przeciwpyłkowy nie ma powodu do narzekań , szyby szybko odparowują, w zimnie silnik pełną temperaturę łapie po ok 7-8km., ale ciepłe powietrze leci dużo wcześniej.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Na brak miejsca nie narzekam jeździłem vectrą A i tam mi było ciaśniej.
4,0
Wyciszenie
Powyżej 120km/h robi się głośno, ale w tej klasie aut już tak jest.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
nie potzrzebuję gazu do tego motorka, ogólnie mieszczę się zawsze między 5,5 -6l na stówkę, w trasie przy ozszczędnej jeździe można zejść nawet poniżej 5.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
113tys przebiegu i wszystko działa jak należy.
Przy 110tys. razem z wymianą oleju wymieniony przedni uszczelniacz wału koszt. 23zł (lekko się pocił).
Teraz czeka minie wymiana po jednej tulei w każdym wachaczu, zasługa polskich dróg (66zł), jest lekki luz.
Łańcuszka rozrządu nie słychać.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
do tej pory brak
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.0 ECOTEC 58KM 43kW
[l/100km]