typowy wolnossacy diesel, czyli traktorek nawet z 3ki da sie ruszyc i na 5-ce jechac 55 km/h Polecam silniki Isuzu w tych autkach.
4,0
Skrzynia biegów
patrz silnik + skrzynia, jak to u niemców, bezzgrzytowa
4,0
Układ jezdny
czeste wymiany elementów ukladu jezdnego - ale to chyba problem naszych drog
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
niestety problem parujacych szyb w czasie deszczu jest dosc uciazliwy. Ogrzewanie - po kilku kilometrach pelna moc ogrzewania
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
coz od takiego malego autka mozna wymagac gdy sie ma 100 kg ? :)
2,0
Wyciszenie
niestety za ekonomie zaplata jest spora ekspozycja na halas
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
taniutko - idealne auto do codziennego transportu do pracy - w moim przypadku 60km dziennie - nieodczuwalne dla portfela
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
przez 5 lat ukochane autko naszej 3 osobowej rodziny, wszedzie nas dowiozlo Pozniej kilka razy trzeba bylo odstawic do warsztatu od elektryka poczawszy do mechanika
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Przez 7 lat tylko olej, paski, rozrzad itp. Ale... Pozniej sie posypalo jak z rekawa. Rozrusznik, alternator, akumulator, pompa...
Nikt nie mowi, ze grzalki do silnika pala sie srednio co 1,5 roku i kosztuja majatek, chyba ze kupimy tansze odpowiedniki i starcza na ok. rok. (wymiana tylko calymi kompletami)
Nikt nie mowi, ze szczotki do rozrusznika w tych autach nalezy wymieniac tak czesto jak np tarcze hamulcowe, w przeciwnym przypadku konczy sie to zniszczeniem wirnika rozrusznika.
Jedynie silnik chodzi jak zegarek...tylko olej lac i jazda
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.7 D 60KM 44kW
[l/100km]