Układ elektryczny
: Alternator, akumulator -wymiana
Układ hamulcowy
: Skrzywiona tarcza -prędkość+polska dziura :(
Karoseria
: \"rdzewienie\" przy tylnej wycieraczce
5,0
Całokształt
Doskonale, idealne auto miejskie 2+1 max.Trochę zima może być zła, ale jeśli garażujesz i przygotowujesz to przeżyjesz :)
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik elastyczny choć w dolnych biegach wymaga trochę \"wachlowania\", ale później od 3 już spokojnie.5 bieg przydaje się raczej tylko w dłuższych prostych i na pewno nie do wyprzedzania! powyżej 3 tys włącza się dopał co się czuje.Trochę mułowaty na starcie, najlepiej czuje się w granicach 80km/h
4,0
Skrzynia biegów
Dobra.
5,0
Układ jezdny
Miękki, sprawdza się na polskich drogach, choć na progach czasem może jęknąć :)
Komfort
5,0
Widoczność
Doskonale.Ja nie narzekam.Nie to co na motorze ale jest ok :)
4,0
Ergonomia
Wszystko widoczne, zegary czytelne, regulacja jasności podświetlenia zegarów, tyci wyświetlacz do oryginalnego radia, nierozpraszający uwagi.Minimalizm ale dla mnie ok.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Działa
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Sam kierowca- doskonale,Kierowca+boczny pasażer- oj już gorzej, przypadkowe \"kolanka\" to nie rzadkość :),Kierowca+boczny pasażer+ktoś z tylu- łoj niefajnie,tylko krótkie trasy (do tyłu tylko teściowa!!! składana kanapa!)
3,0
Wyciszenie
Do 100km/h radio zagłusza corse powyżej 100km/h corsa zagłusza radio, 140km/h powyżej rozmowa niemożliwa.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Silnik isuzu dynamiczny (jak na diesla) ale i oszczędny.Niestety nie wiem ile spala na trasie jadąc spokojnie bo zawsze staram się cisnać na makasa (160 mój maks) ale wtedy zużywa jakieś 9l/100.W mieście i cyklu mieszanym jakieś 6l.Ceny przeglądów:zimówki+olej+filtry =350
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Chorwacja,całe wybrzeże 40C, autostrada 130 .Bez żadnych problemów!Ani razu nie zawiódł prócz aku w zimie
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
patrz wyżej
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.5 TD 67KM 49kW
[l/100km]