Bardzo dobre auto na miasto. Na trasie poważnie odczuwa się brak mocy w silniku.
To auto uczy pokory na trsie.
Wrażenia
3,0
Silnik
Konstrukcja diesla siega lat 80. Czyli jest głośny, mułowaty i oszczedny.
4,0
Skrzynia biegów
Nie ma na co narzekać
5,0
Układ jezdny
Bez wspomagania trochę trzeba się nagimastykować aby manewrowac bez parkingu. W trakcie jazdy prowadzi się bez zarzutu
Komfort
5,0
Widoczność
Idealna
4,0
Ergonomia
Niewiele bajerów ale wszystko na swoim miejscu.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Troche trzeba poczekać aż auto dobrze się nagrzeje
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przedu ok, z tyłu też nie źle jak na ta klasę samochodu.
2,0
Wyciszenie
Małyt samochód i diesel starego typu. Uszy bolą podczas dłuższych podróży (4-5 godz.).
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
paliwo 4/5,6 śr 4,7 l/100 km.
Ceny cześci:
silnik - tragedia np pełen komplet do rozrządu to wydatek conajmniej 400 pln (zamiennik), jezeli coś padnie w silniku to nalezy liczyc się z sporymi wydatkami. Na szczęście jest to bardzo trwały silnik i jego obsługa ogranicza się do lania oleju, wyminiania świec żarowych i rozrządu (60-100 tys)
części do pozostałych elementów są w miare tanie (zamienniki)
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Generalnie jak na 10 letnie auto to nie ma co się to niego przyczepić.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nigdy nie zawiódł. Jedyna wada to rdza (jak w większosci opli).
W zimie trzeba dbać o świece żarowe (sprawdzać)
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.5 D 50KM 37kW
[l/100km]